Sunday, April 30, 2023

2023 Mar, Apr 股票交易記錄

已經搞掂晒所有期權合約,唔駛再畀任何利息IB. 
我欠媽咪15萬,每次還錢,她都不肯收。叫我還晒證券行嘅錢先,唔好畀人收利息。
而家還清IB條數,會開始每個月還錢,畀媽咪。

3月,4月,我只係買咗3次嘢。
分別係
1. 騰訊: 200 股,$332.4
2. TSLA: 10股,$163.38
3. TSLA: 10股,$155.68


每次都係少少,少少咁買,分段買入,再跌再買。
呢個做法真係好舒服。
其實,作為散戶,好難估底買入。不過,如果跌到好甘,按兵不動,或者少少,少少咁加倉,只要對隻個股有足夠了解,係ok 嘅。
當然,選股方面,就要再多少少技巧。呢方面,我都做得唔好,要繼續努力。
SPY, QQQ, 之前停咗月供。我仲考慮緊,係咪要重新月供。

而家個倉係咁。嚟緊會再執吓個倉,到時再講。



6 comments:

  1. 母親節將至,介紹沙田廣場大喜屋日本料理,當作還息予母親,相信更加快樂。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有妊娠糖尿,媽咪整個家族都有糖尿,舅父因為糖尿,剩返幾個月命。
      所以放題唔啱我哋喇。
      孕婦都不適合食魚生。

      Delete

  2. I am pleased you have fine-tune your financial planning. Well done !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx Ray for being so supportive as always.

      Delete
  3. Replies
    1. 希望有天可以同你一樣,視野更闊,胸襟更廣,投資成績又好。

      Delete