Saturday, April 1, 2023

快靚正請到外傭

本來搵開嗰間外傭中介,收$14000 中介費。
始終識人好過識字。我問妹妹、妹夫,佢哋介紹咗另一個agent 畀我。
話說妹妹個friend, 差不多每 1 或 2 年,就換工人。
冇㗎,佢鍾意請後生、靚女、聰明、英文好的工人。咁工人其實都係人,人哋有咁嘅條件,就有更多出路。聽講有好幾個,係嫁咗畀香港人,有d 就嫁咗去外國。


講返傻貓嘅case:

首先,我完全冇掙扎過: 請印尼 / 肯亞/ 菲律賓工人。因為,我由囝仔出世開始,已經同佢全英溝通。所以,工人都要有能力全英語溝通。

而家,我個agent收$9300,包晒呢堆嘢


我比較過,同我之前搵開$14000嘅,係完全一樣

而且,佢根據我嘅要求,介紹嗰幾個海外女傭都好好。慳咗好多時間,最後我好快揀咗幾個面試。

面試當日,我好唔舒服,失埋聲。Agent 幫我做埋interviewer問問題,冇嫌我煩。

最好嘅係:佢係上門嘅,我全程唔駛去佢喺青衣嘅office.

面試ok 後,佢又好有效率,好快就約到我老公,拎埋合約去佢公司,趁佢食晏時,簽合約。佢住新界,但係願意特登去港島,詳細解釋份合約內容,以及我哋第一次請外傭,又要照顧 2 個BB, 其中一個仲係初生,有咩要留意。

講真,$9300, 包晒接機、在菲 + 在港驗身、來港機票,仲會親自揸車,送埋嚟我屋企,又肯陪佢申請身份證,我覺得呢個價,抵到爛呀!

今日喺WhatsApp嘅外傭僱主谷,見到有些媽咪分享:

"第一個2個月炒左,然後7折再請,7折完都16000"

" 我個agent 13800"

傻貓更加覺得自己好好彩。中介費真係間間唔同。所以做個精明消費者,唔怕瘀、唔怕煩,問多d人意見、攞吓contact, 真係好緊要。

10 comments:

  1. 我開始有点明白貓哥幸苦的一面,師姐效率一流,全英語跟小朋友傾談,有少許虎媽媽的味道,三言兩語很難改變個人生活的態度,衹是局外人有所體察,換個角度,外傭是否能融合僱主的要求,真的要講雙方的彩數,錢是可以解決很多問題,但溝通及體諒,亦是一們高深學問。:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一哥都係咁嘅性格。佢講嘢,只講1次。
      如果講第3次,已是極限。

      而家我負責英文、DWE,教育,爸爸負責廣東話、巧虎、衣食住行
      都幾好丫

      Delete
    2. 你好,可否介紹菲傭的 agent給我?謝謝。

      Delete
    3. 可以留email address,我PM你

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
    5. 已覆email, 保障私隱,你可以delete 返你有email address的留言了

      Delete
  2. 你好,可否介紹菲傭的 agent給我?謝謝。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可以呀
      請email: silly.cat.hk@gmail.com

      Delete