Thursday, April 13, 2023

妊娠糖尿

懷孕第9周,已經被安排去威院飲糖水。即日下午,已知妊娠糖尿。

開始時,我又整天偷偷地哭。
明明陀濼言時,一切正常。點解呢胎會咁?

然後,開始隔日拮手指,驗血糖。每2星期,返威院,見醫生、營養師,聽講座。

近日,開始調整心態。
食返清d, 用羅漢果糖,整蛋糕,一樣好味道呀。
食少d白飯,粥,改食米線、紅米飯,多食生菜、煙三文魚沙律、麥皮,唔飲熱朱古力、凍橙汁,改飲熱檸水 (1片檸檬)、無糖豆漿、無糖豆奶,其實仲健康喔。
甜品,而家唔敢一星期食幾日心太軟,最多2星期去食1次桑寄生蓮子蛋茶。一樣可以同家人,一齊去family time 嘅。

驗出妊娠糖尿後,老公為我預備的早餐、茶點、午餐、下午茶
驗出妊娠糖尿後,老公為我預備的早餐、茶點、午餐、下午茶


做運動,都可以減血糖。
現在每日盡量抽時間,踩最少30分鐘exercise bike. 
或者帶濼言去playhouse, 公園,遊樂場放電。
我輕咗,行路快咗,又可以親子,都唔錯。

仲有,我飲返多咗水,以前一日才飲半杯水,現在盡量每日飲5-8杯水。
好像皮膚也好了一些。

雖然Abby係不請自來的BB, 不過,她的出現,為媽咪帶嚟好嘅轉變,都係好事嚟。
希望佢繼續健康成長,將來出世,好好錫哥哥,同哥哥相親相愛,一齊開開心心成長。

4 comments:

  1. 忍不住又留言,師姐請儘量放鬆心情,正能量一点,你已打破同年齡不少極限,高齡其一,其二再孖寶過關,包括香港很多不生的夫婦,又或單一個小朋友的族群,已破了不少真實紀錄,早排跟澳門的朋友閒談,倍月的姐姐,稍有少許經驗,請被市場吸納,月薪三萬,內地亦如是,請菲律賓姐姐朋友也不需代理中介,靠朋友互相介紹約滿姐姐,亦是另一快捷途徑,當然也需耍一點運氣。:)

    ReplyDelete
  2. Keep it up my friend, take care.

    ReplyDelete
  3. 媽媽已經做得好好,不要太怪自己,加上疫情完結,爸爸可以陪產在身邊支持你!! 不會一個人自己渡過

    ReplyDelete