Tuesday, April 11, 2023

我用開的地產經紀回巢了

 太好喇

太子物業B, 第一手租客住咗3年,期間通常因疫情,留在內地,冇點住過。
佢最近遷出,我搵咗江師傅幫手翻新,佢求其收幾百蚊,就翻新晒。

不過,我冇時間出去帶客睇樓,個經紀又只帶過3檯客上去,一直未租出。

丟空近一個月喇。

今日聯絡幫我買樓的經紀Mark,原來佢回巢了。公司和另一間合併咗,佢而家主力睇油麻地,旺角,大角咀,深水埗。
所以,佢可以幫我跟太子個租盤。

我終於唔駛帶住大B, 陀住個西瓜咁大嘅肚,頻頻撲撲,由林村出太子,開門畀客睇樓。

其實而家經常要帶濼言,由林村出九龍塘上playgroups, 有時又過海,其實好攰。
係我自已唔生性,期權勁蝕,否則已夠首期,買物業4。
咁就可以喺太子住幾日,林村幾日咁,唔駛日日搭車,搭嚟搭去。

而家要再過1年左右,才儲夠首期吧?但一哥份工,做到8月。咁之後點呢?
細B 9月出世,又係另一個問題。
而家都唔敢接太多代課,都係做開嘅學校,主動搵我。
收入增長放緩。

2 comments:

  1. 証明好人材,唔慌無人吼,但師姐有無寫錯,江師傅求其收幾舊水幫手,相信佢 D工夫都好求其。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 江師傅好多時都冇收我錢𠻹...
      佢整得好靚㗎,手工又好

      Delete