Wednesday, March 1, 2023

細B是妹妹

這個月忙代課、補習、網課、改freelance作文,仲有去醫院產檢、照唐氏,每星期抽1-2日,帶濼言去BB gathering, playgroups, open day. 每日回家,沖涼,秒睡。有時連睡前奶,都沒有埋身餵。不過濼言好乖,佢調整咗自己的作息時間,凌晨4點幾就叫醒我,埋身餵奶。5點幾,我起身,有時做一陣yoga, 就出門口返工。

前日,請假去威院照唐氏。部自助機唔畀我登記。排咗成個鐘隊,先知道醫院下午有位加班醫生,可以調3月中的產檢,去當日下午3點。

結果,安排10點照唐氏,但我哋9點半排隊,等到10:45,知道下午可產檢。
13:10,才到我見醫生,第一次見肚內,5 cm長的BB. 
匆匆出去食lunch, 14:00回威院,又等到16:10, 才見到本來話15:00可以見的醫生。
然後,抽咗我8筒血。驗呢樣嗰樣。

下午本來有2堂補習,仲係full house. 結果要取消1堂,損失 $250 * 7 = $1750

我真係覺得細B係倒米大蟲,本來我開始pick up 返正常生活步伐,可以代課、重新幫濼言報讀各式各樣的playgroups, 去靚靚學校試堂,揀間適合的去上pn. 而家,我又要預備多一筆資金,去預備佢讀書、醫療。而且,肚子愈來愈大,學校未必會想請大肚婆做代課。一哥都開始出聲,唔想我腹大便便,仲日做夜做。但咁樣,我的收入又會減少好多。等佢出世,一切穩定,已經係2年後啦。

醫生話,妹妹係中碼BB. 
唔知佢會唔會蝦細碼哥哥。又唔知濼言鍾唔鍾意妹妹。濼言而家好乖,喊聲很溫柔,很可愛。我不知道妹妹會怎樣。

現在開始,又出現便秘問題,每日都有食水果,都係難。
濕疹也復發了。手腳總是痕癢癢的。
肚皮脹得很快,開始有人搭車讓坐。
還開始暈車浪。

代課至這星期五,就完了。
本來有3間等緊,但都是產假代課,2至3個月。一哥話唔准。
我好唔開心。點解未生,已經咁多制肘。

一哥話而家一定要請工人,所有費用,佢負責。
今晚要視像interview. 不過,這樣真的好嗎?

物業2有租客搬出,我要去拍照,放租,帶客睇樓。有排忙。

2 comments:

  1. 師姐生B, 令我想起個波友,四條 Q, 一男一女是很好的組合,請問現在放租在那個媒體上,效果很好嗎??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carousel, Facebook Marketplace, Facebook 租屋的pages
      免費、快,直達客戶群,方便即時溝通

      Delete