Wednesday, March 8, 2023

退出9月媽媽谷

由濼言未出世,到而家,不經不覺,這班媽咪,還有她們的小朋友,都同我、同濼言,一齊互相扶持咗近2年了。

不過,濼言今日,連續第3日,斷斷續續發高燒,今早40.4度。

我也從上星期五開始,感冒、失聲、發燒。

快測陰性,但一直未癒。

於是,我在媽媽谷,問吓有冇人,有類似經歷。我想知: BB感冒,係咪真係會連續發3日燒? 斷斷續續,燒吓唔燒吓咁。還是,他出緊2隻牙仔,所以發燒? 又或者,因為我感冒,他甫好轉,又被我傳染?

她們眾口同聲,話要去醫院。但一哥話唔駛,先觀察。昨日早上,濼言發燒,抽筋。一哥用針筒餵藥後,再塞肛退燒,成功暫時退燒。今日,濼言又翻燒,一哥提早收工,帶他去醫院睇急症。

我同媽媽谷的谷友,講咗大概情況。她們知道,一哥不想濼言留院,非常激動。還說如果濼言有事,我和一哥,都要負最大的責任。

小朋友是我們的,盡心盡力,把他照顧好,養育成人,我們當然責無旁貸。

可是,她們群情洶湧,認為我應該企硬,堅持濼言入院。這我覺得太過火了。

一哥在醫院,親身陪伴濼言,知道他的身體情況,也知道醫院的安排。他做的決定,應該最合理。

其實,最近我的產前抑鬱,已經愈來愈嚴重。我也在努力調整自己的情緒,盡量正面。媽媽谷的情況,令我有很大壓力。單單知道,一哥的老闆,因業主大幅加租,打算8月後,不再續約,關門大吉,我已經很徬徨。物業2,未找到新租客,也讓我頭疼。自己代完課,就開始感冒。失聲,仍如常上課補習,我也很辛苦。我實在無法再處理更多旁人額外的指指點點了。

一哥不想濼言留院,主要是擔心我的身體情況。我自己也生病,這幾天照顧濼言,我嚴重睡眠不足。他發燒,不斷扭計、大哭,我抱他,哼nursery, 跟他說說話,甚至埋身餵奶,他才冷靜下來,重新入睡。可是,公立醫院不會提供睡床給陪伴者,也沒有任何被鋪、食物供應。作為陪伴者,我是透明的。這對生病中的我,可能病情惡化。還有,我因唐氏綜合症的抽血結果不理想,今晚12時起,要空腹,連水都不准喝,明早去威院抽血。一哥的擔心,我理解。

雖然我很珍惜這2年,大家一齊互相分享、圍爐取暖,一齊帶BB野餐的日子,也為了濼言失去同月齡的玩伴,感到可惜。可是,聚散亦是常事。對此刻的傻貓,退出這個9月媽媽谷,應該是最合適的決定。

10 comments:

  1. 師妲有緣有散,大前題是處理好現時境況,或許叫家人幫手倍伴照顧一下雜項,補習社或許找相熟代課老師幫忙,代身體回復正常,自然大吉大利,疫倩後飲食界回旺,那怕一哥找不到一高半職,抑鬱症最需要旁人支援,多吹水,不要想得事情太細密,自然迎刃而解,加油呀。。。我也很担心終有一天,師姐也退出傻貓 blog,所以未待你退出前,儘量吹水留個紀念,一切保重身體。:)

    ReplyDelete
  2. 師姐家庭已有不少資產, 其實真不應如此手停口停拼命工作, 甚至犧牲忽略照顧另一半和小朋友
    尤其既已即將結業, 何不提早離去? 帶病去教書或補習, 更可能消費自己的聲譽或信用
    換我是你們, 必將資產賣掉贖回自己, 有餘遐才考慮工作賺錢.
    群組博客甚麼的, 合則來不合則去便好, 最重要是自己和身邊人, 要做對家庭最好的選擇, 無須理會旁人目光.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一哥對工作,有份執著,不會輕易離開
      最近好多學生要預備考試,我已經出好晒試卷,畀佢哋做mock paper
      不可以一聲病了,就取消課堂
      上課時,就像演員過虎度門,百病全消
      不一樣的

      Delete
  3. 我兩個小朋友發燒我都系俾佢地飲中藥, 通常唔睇西醫, 我D同事都話我好誇張。
    有個前仁安既兒科醫生知我女中過川崎有陰影, 成日想入院,佢教我只有兩種情況下一定要入: 發燒期間, 小朋友唔系食慾差甘簡單, 系食唔到野要入 。另一種系小朋友燒到第五日都冇體温向下的 趨勢要入。
    高燒唔一定系中covid, 如果大人小朋友都發燒又不是covid的話, 大機會系甲型乙型流感。如果只系小朋友發燒就有好多可能性: 合胞, 腸病毒, 玫瑰疹, 副流感病毒...... 大部份都可以系屋企休息自己會退到燒, 其實唔駛太緊張。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你說對了
      證實是甲型流感
      表哥昨天也因此留院了

      Delete
  4. 到小朋友之後返幼稚園、小學,都會有一個又一個group,所以唔使擔心搵唔到同路人。
    我做爸爸,冇經歷過產前抑鬱。
    不過我經歷到小朋友慢慢大個,你就越唔想繼續返工浪費時間,心態上轉變搞到自己壓力大,從而又影響工作表現,係香港生活太忙,對自己同小朋友都唔係一件好事。
    或者係時候斷捨離一D唔係必要,但又佔你好多時間既野,又或者搵工人幫手啦,人越大越要學識放底。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能我遲些都會經歷你這樣的心理變化
      工人姐姐,請咗,簽晒約
      應該6月至7月到

      Delete