Saturday, March 11, 2023

2023 Feb 股票交易記錄

2月冇乜交易。
不過,補習社收生突然激增,多咗好多referrals. 
基本法、國安法考試合格後,代課offers也一單接一單。

期權SC: 2007 碧桂園被行駛

仍然在為之前開的期權合約埋單找數。2月份,2007 碧桂園,被人用$1.7 行駛。$6.383買入,$1.7沽出,連手續費$44.44。蝕 $46874.44. 計埋 1 月份,蝕 $32993.63. 累計這隻股票,已經蝕咗 $79868.07

分段買入 700 騰訊

9 月會有4張 700 騰訊 SC 到期,行駛價 $310。現價平倉,因為已經入晒價,加埋時間值,會蝕得好甘。近日正股股價開始向下走,我set 好價位,good till cancel, $366.8 先買入一手。(昨天$334左右,又買了2手。再跌,會再分注買入。)



濼言因為甲型流感,住了三天醫院。昨天終於回家。
不過,到表哥昨天入院。也是甲型流感。
一哥昨天接我和濼言出院後,捉咗我去睇私家醫生。
其實懷孕期間,都冇乜藥可以食。我雖然未完全康復,說話氣若游絲,但其他一切正常。睇1.5分鐘醫生,承惠$300. 又冇乜藥食,我又唔駛病假紙。感覺好嘥錢。



5 comments:

  1. 八掛的我,知道懷胎應該要有充足睡眠,疏果湯水營養食物更加唔少得,保持開朗心情,定期覆診,自然出入平安,好少見千位數,無加逗號,易明白一些。:)

    ReplyDelete
  2. 恭喜師姐重回正軌,希望之前的錯誤盡快收復

    ReplyDelete
  3. 師姐最近校園風暴新聞,不知妳有否感言。@@~

    ReplyDelete