Friday, March 3, 2023

細B唐氏又高危

 其實我有心理準備。大B,2年前,照超聲波,頸皮正常,但睇埋我42歲,就高危,要返醫院覆檢,做T21, 照多次超聲波。

我今年44, 明白這是正常安排。

但昨天醫院在我上課期間,打咗3次電話嚟,再次聽到電話錄音,那氣急敗壞的語氣,要求我留意醫院的來電號碼,一定要聽電話。今日上課,我開咗電話聲音,以免錯失醫院來電。

可是,向學生解釋我會開電話,等醫院電話時,我突然淚崩,久不能止。

最後,我出咗課室,在走廊努力控制情緒,2分鐘左右,才再折返課室,如常上課。

我覺得自己好差,好唔專業。明知這是正常安排,仍然覺得好大超大壓力。我好辛苦。


另外,前晚視像interview了一位工人,但她昨天已被另一位僱主聘用了。

我覺得好累好無奈。努力花時間,細閱履歷表,面試,但還是請不到合心水的工人。

保姆姨姨,6月頭就移民英國。現在3月,我如果仍然想如常補習,就要盡快請人。

我好怕請工人,好怕有陌生人在家,但現實又迫我要請人。想請,又請唔到。


代課,這間學校,今日是最後一天,好多作文、聆聽integrated tasks 等我改。好忙超忙。
放學後,有2堂補習。學生下星期二考試,今日要溫晒所有嘢。另一堂,學生要考DSE, 他專攻作文,要非常費神。

我好攰好灰好辛苦,隨時都可以大哭一場。

2 comments:

  1. 畀啲時間自己休息下, 舒緩壓力. 💪

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗯~
      代完呢間學校,我會休息一陣先
      補習社近日好多學生要測驗、考試,都忙

      Delete