Sunday, February 12, 2023

2023 Jan 股票交易記錄

 今年2023年,不再碰期權了。之前做落嘅,只剩4張騰訊short call, 9月到期,會找機會平倉。

回歸正股懷抱,1 月份,只做了少量交易。
普通散戶,本來就不應該頻繁交易。交易次數一多,出錯機會就增加。

沽出部份正股

1月只沽出 1830 完美醫療
大家憧憬中港通關,零售股、地產股、美容業會回暖。但股市從來都係炒預期。大家想像得咁美好,只有現實稍有落差,股價就回軟。傻貓比較悲觀,消費習慣不可能一下子改變。就像大家習慣淘寶,不可能突然重拾逛街的熱情。所以先行沽出獲利。微賺 $1685.12

2007 碧桂園,原本買嚟收息。但房地產跌跌不休,見佢反彈,就沽走佢。$6.383買入,$3.09沽出。蝕 $32993.63

9618 京東集團,騰訊派嘅71股碎股,之前冇賣,而家見佢反彈,就 $250.6 沽出 1 手 50 股,賺 $12491.93

TSLA, 上個月 Dec 22 買入15股 Tesla $129.22,  Jan 18 沽出 10 股 $136.5, Jan 25 沽 5股 $145, 扣除手續費 $0.32, $0.4, $0.36, 賺 USD $150.62

Tesla 的反彈力度好強,實屬意料之外。之前的short put $170, 早已平倉。扣除手續費,平手離場。

2023 年,重新月供股票、零存整付,慢慢儲吓錢、股票。
嚟緊會有細B, 我要腳踏實地,好好工作,穩健小心理財,希望大B細B, 都可以有較好的教育機會、生活環境。


現時我們做雙租族,有樓收租,又租人哋地方住。
但物業3,地方太細,只有2房。我們一家4口,連同工人姐姐,不可能搬回去。而且單幢樓,沒有會所,也不利小朋友社交發展。樓下馬路,小朋友如果走出去,會有危險。
未來方向: 儲錢換樓。等3年禁售期滿,翻新沽出換3房單位。


我和一哥年紀大,如果有甚麼意外,濼言和細B, 就連屋企都冇。為咗佢哋可以專注自己的興趣、學業,到時,新物業3只能做低成數按揭。而且我的保險金,要足夠他們好好生活。現時的儲蓄保險、人壽醫療危疾,雖然財政負擔甚重,2月又要交 USD $7284.08,還是咬咬牙,堅持一下吧。

期權交貨

自己財商低,之前股市低位,睇唔到希望,開咗一堆short call. 
而家陸續交貨畀人,資產大縮水。

今個月交咗1手 2800 盈富基金。蝕 $4395

領展供股

2月還要預備一筆資金,為領展供股。現時持有5000股領展,即使7折市價供股,金額仍然不少。對傻貓來說,既要交保險費,又要供股,而且媽咪借我的15萬港元,即將到期,實在非常吃力。

買入領展,本來就為了收息。現時供股,要掏荷包,嘔返之前收的股息,肉赤。


經過一年不斷虧錢,戶口現時只剩169萬。
要東山再起,恐怕並不容易。
不過,慢慢來吧。


9 comments:

  1. 有健康、家人支持,開開心心地生活,已經是上等人了。錢可以慢慢賺回來,加油!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意。屋企人的無限支持,大家健健康康,最重要。

      Delete
  2. 不知師姐怎樣評價領展供股後的看法,另外保險供沒問題,但都耍留意跟單的保險員的操守,始終這行業流動性人流大,都耍小心保險條文的細則。:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇咩特別睇法呀...
      要供咪供咯
      不過,之後就要留意,管理層仲有冇不顧風險,胡亂收購
      始終加息周期,佢本來收租好穩陣,而家動用所有現金流去收購,結果債務龐大,要股東墊支,顯示管理層處事,過度進取,不夠穩健
      買Reits 本來只想安安靜靜收息,如果公司做法,偏離本來的投資目的和預期,就要考慮割𥱊

      Delete
  3. 完全明白戶口金額大幅降低時的感覺,只好同自己講睇長啲,每個月有生錢流入黎慢慢個數會大返咁呢......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有工作收入時,堅持持續買入,stay invested

      Delete
    2. 股市升跌難預計,有時距離遠些,可能反而可以坐得穩些,心理壓力少一點
      月供股票,平均投資法,暫時我自己最舒服
      慢慢儲吓儲吓,又睇吓幾時儲到夠錢買樓

      Delete
  4. 領展2月24日除權, 不妨考慮把供股權直接於市場沽出, 寧願換取現金, 可以減輕現金流支出

    ReplyDelete