Sunday, February 5, 2023

2022 Dec 股票交易記錄及反思

 由於 2022年12月,仍然被期權牽著鼻子走,好多正股,都用蝕本價,拱手讓人,完美地錯過了港股爆升的機會。

沒法子,自己好好記著這個慘烈的教訓,以後逐步累積優質資產。


回顧12月,因期權被short call 走了 1299 友邦 ($70), 388 港交所 ($280), 700 騰訊 ($260)
事後回看,當然知道自己在港股低位時,開short call, 是愚笨的做法。
可是,當時投資氣氛低氣壓,大家都覺得港股冇運行,完全見唔到𥌓光。
既然自己有貨喺手,就開short call, 當賺吓零頭咁。
但當正股反彈時,自己就只好蝕讓。

而且,原來我唔齊 700 的正股,搞到要在市場高價買入,低價 short call 畀人。
其實自己主動平倉就好。冇咁麻煩。

反而,Tesla 喺12月,股價低迷,我慢慢低價吸納,暫時回報相當不錯。
最笨是 USD $111.88買的20 股,在 $117.985, 就沽出了。
當時的想法: Tesla 被人唾棄,很多人期權被call loan, 股價腰斬,可能仲有得跌。

Tesla 開始大跌時,由於有 1 張 short put $240, 即使市價只係 $173, 我都要高價接貨。
由於我運用期權不當,不斷高買低賣,又用比市價高的價錢,買入股票,以後必定引以為戒,遠離期權。

另外,這個月,我開始嘗試,擠牙膏般,分段買入,愈跌愈買。這樣心理壓力較細,正股也拿得較穩。
現在Tesla 已經極速反彈。早兩天,已回升至 USD $198了。

5 comments:

  1. 幾年來,回報最好的,係買入左冇乜/少郁動
    越多出出入入,絕大部份係更高價買返(自己選股ok,但真係冇能力睇位)
    每月買/分散買,係自己比較容易handle到

    所以我冇參與𧗠生工具
    複雜的工具,賺錢不容易
    要睇啱個趨勢,否則守都冇得守(不同正股)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 炒賣,對技術、心理質素,要求好高。
      Simple is beautiful

      鍾記只買港股正股,回報甚豐
      可見複雜不代表能賺錢,賺錢也不需要太複雜
      提升持貨能力,做好估值,等價值回歸,就好。

      Delete
    2. 研究了2年期權係易學難精既工具。
      嚴格來說係應係不同時間運用唔同既工具又或者係不同既股票亦有唔同既做法
      例如:
      面對大市下跌,做SC呢個方法同做SP係一樣危險,為了小量期權金而去持倉係好傷既做法。必須果斷斬倉。呢個時候平倉係最好既方法,首先應決定是否有足夠金額做SP同計過持倉能力
      面對大市平穏或股票平穏,才可以利用SP去接貨,或等候IV縮少時做長倉, 即係最簡單既期權四式
      當大市去到一個高位或無法判斷升跌時,利用Calendar Spread / diagonal spread去應用,呢個方法斷乎係無得輸 (特別係美股)
      當一個股票係慢慢咁升,就應用最簡方法去做SP,同時透過Collar Spread方法,防止因回調下令自己弄陣腳,以LP量少於SP量,將收到既錢用係儲蓄或LC OTM應用
      期權係一個雙刃方式︳當用得好時可以加大利潤,相反亦然
      投資不易,加油﹗堅果樹

      Delete
  2. 証明 Ricky 九十後投資記,有料之人。:)

    ReplyDelete