Monday, January 30, 2023

濼言有細佬/妹了

驚魂甫定後,今日的起心肝,去診所驗孕。
Positive.

醫生寫咗紙,原來北區醫院、那打素,都冇婦產科。要去威爾斯。

高齡產婦,特別多嘢檢驗。
嚟緊搭嚟搭去,應該都好忙。

第二胎,好多嘢都有心理準備。
雖然要考慮、預備嘅仲有唔少,但係我應該處理到嘅。

以後即使我哋兩公婆,年紀大,同濼言有代溝,佢都仲可以有個細佬/細妹,有商有量。如果好似我妹妹咁,同我互相扶持,都唔錯丫。

從呢兩個月,BB嘅表現,我估計係女。暫時諗咗兩個名。
等照埋超聲波,同埋佢嘅反應,再決定。

生活上,現時不會有太大變動。
細B未出世,我會爭取時間,同濼言相處。
以後佢要做哥哥,即使唔需要佢做好榜樣,都想兩個小朋友,有教養、具同理心,識為人設想,有基本自理能力、語言能力、社交技巧。

很多嬰幼兒物資,不合用的,早已free出,或變賣換錢。
現在起,要留起濼言用過的衣物、玩具、書本,給小小寶貝。

之前唔捨得買DWE, 只係買咗巧虎。嚟緊會儲錢買,兩個小朋友睇,抵丫。
肚未太大前,會先一家三口去旅行。我好想有段親子時光,只係濼言同爸爸媽媽。
會再同濼言影多輯戶外寫真。佢而家識行識走,好可愛。
整本早教書,預備多少少親子互動嘅遊戲、小手工,希望濼言記得媽咪同佢嘅開心時光。


19 comments:

  1. 真是好驚的話, 其實可以選擇不要, 雖然聽說心理和生理上都會有某些代價...

    我認為對於現代人而言, 一孩的好處有很多, 而壞處卻相對比較少, 具體而言, 獨生子女資源在配置上有很大優勢, 卻沒有因責任分散, 而導致誰都不想負責的問題, 最簡單的例子是, 若你只有幫人出一層樓首期的能力, 你幫老大還是老二好? 又或若老人家變長期病患了, 又由誰去照顧好呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 物業3本來就係留畀濼言嘅
      長期病患方面,我本身買咗保險,coverage好足夠
      真係有事,屋企人唔需要擔心錢銀問題

      Delete
    2. 我乖乖唔爛賭,半年左右,已經夠幫細B畀首期
      係欠個人頭,攞首置名額😔

      Delete
  2. 獨生子女,真的令教過,孤僻的性格,容易黑面臭脾氣,不會體諒別人,諗埋一邊。。覺得產前檢查一定好重耍,始終高齡出生,其它順其自然,再一次恭喜師姐新生命的來臨,加油。

    ReplyDelete
  3. 傻貓,支持,加油
    我由起初唔想有小朋友,到生一個,到生兩個
    兄弟姊妹,是上天給的禮物

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁諗^^
      希望濼言都鍾意有個細佬/細妹,陪佢玩啦

      Delete
  4. 恭喜,最緊要保重身體,加油。

    ReplyDelete
  5. 師姐不好意思,想請問DWE 是甚麽東西???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Disney World English
      買佢嗰set 教材,有讀卡機、好多書,包括sing along, play aloud, fun words
      最重要,係可以去 join playgroup
      仲有好多玩具,配合教材使用

      Delete
  6. 原本上一篇見到已經想留言, 但當時外人的意見很有可能影響你的諗法. 今日非常高興你作出自己認為對的決定, 恭喜, 加油, 祝一切順利.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有上次的經驗,可能好少少嘅
      最少冇咁驚 :)

      Delete
  7. 恭喜貓姐!有兄弟姐妹比較好。年輕時,我感覺沒所謂;到年紀大了,情感上是 - 好彩還有個大佬,否則有點孤獨,這種感覺又跟有另一半不同。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果兄弟姐妹生性,就係嘅
      我希望細B, 係畀濼言嘅祝福,唔係負擔

      Delete
  8. Hi Cat, Don't think too much, this is a gift from God, as you have ability with good income, things will be alright, but be sure of having work life balance. Add oil.

    ReplyDelete