Monday, August 29, 2022

姨甥仔確診covid-19

今朝柏霖好興奮! "好嘢!我可以入去同爸爸打機喇!"
原來佢快測雙紅線。

大家都被他引得哈哈大笑。
小孩子的世界就是這麼簡單。

不過,媽咪知道就更加堅持要出街。
佢話約咗朋友食飯,唔可以留低照顧小朋友。

妹妹在家照顧柏霖,但沒染病的珮琳,還有我的小濼言,怎麼辦?

一哥知道後,主動打電話畀我媽。
之後我媽在群組說: "取消晒今日嘅活動喇"

嗯嗯~ 今日取消了,明天呢?後天又如何?

我連續兩天都會休息。如果快測陽性,一定會取消所有活動,乖乖留在家。
始絡不明白媽咪的腦袋如何運作。
她難道就不怕傳染給好朋友、好姐妹?還有重病,並在倒數時間的二舅父?

點都好啦。柏霖的願望似乎落空了。政府的隔離令,要求他乖乖留在家中。
兩父子要繼續隔空打機了。

2 comments:

  1. //她難道就不怕傳染給好朋友、好姐妹?還有重病,並在倒數時間的二舅父?//
    系歐美"先進"語境下, COVID-19 只係感冒, 染佐係小事, 仲可以"得到免疫力"
    簡直係"早染早享受"

    --Dogdogchi

    ReplyDelete