Wednesday, August 24, 2022

一哥的大哥病危

 大哥阿Paul一向是家裡最健談,也最吃得開的人。

上個月我們還一起去深井吃燒鵝,突然知道他的腦袋長了良性腫瘤。做了一次手術後,聽說康復情況理想。等候再做手術期間,前日醫院通知家人,他已陷入昏迷,靠機器維持生命。待見過所有家人後,會停藥停機,讓他舒服地離開。

疫情關係,大家都沒去探病。現在已無力回天,醫院通融,家人符合疫苗通行證要求,快速測試陰性,入病房前又通過核酸測試,就可以於指定時間,入去10分鐘話別。

這段時間一哥比以前更沉默寡言,想安慰他,他在我開口時,已經走開,或者說自己應付得來,不用擔心。

12 comments:

  1. 男人多會收埋, 但釋放情緒也很重要. 保重

    ReplyDelete
  2. 係呢,男人多數會收埋。你俾佢知道你喺度會支持佢就夠了...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有靜靜專心聆聽。除咗咁,都唔知可以點喇。

      Delete
  3. 可能佢不想觸到傷痛處,只想靜靜地療愈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我估係。佢話本來好地地,搭車時聽到我問佢哥哥點,就差點在巴士哭。所以叫我唔好提。

      Delete
  4. 請恕冒昧,係邊間醫院做?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺邊間都冇乜分別喇......大家都冇嘢可以做了

      Delete