Wednesday, August 3, 2022

代寫求職信

近來好像比較多人搵工/轉工,找傻貓代寫求職信的人也多了。

其他人就略過不說,呢份幾有趣。

佢中五畢業後,就入去一間美容公司做,一做就幾十年。佢上網參考人哋寫嘅求職信後,再畀我修改。但佢咁多年嚟,都冇搵過工,份CV真係好得意。本來想大執,highlight 返長處,加少少professional qualification, 例如攞過咩證書。不過佢催我畀佢,又話那些證書冇用,咁我又冇乜時間執,就簡單改咗少少,文意通順就算了。反正佢話,人哋介紹佢入去做,份CV都係做吓樣子。

Before


After




6 comments:

  1. 以咁樣履歷,再加上這行前景甚豐,佢應該考慮同朋友夾份一起創業,就好似一哥一樣,考慮吓一博。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個係我個妹妹,同一哥一樣,佢好多同事、下屬已經自立門戶。不過,佢都係唔敢創業。

      Delete
  2. 創業和打工是兩碼子的事,要好好想清楚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同意呀~
      有啲人嘅性格,的確唔適合創業嘅

      Delete
  3. 有套港產片叫打擂台,唔試過又点知唔得,妨且失敗亦可吸收個中寶貴經驗,迎難而上。

    ReplyDelete