Friday, August 26, 2022

妹夫快測陽性covid-19

 我諗我哋係有啲奇怪嘅。😂

上次妹妹中咗,大家好開心,日日打機放題。每次政府送物資嚟,就好似聖誕拆禮物咁,好興奮咁睇吓有咩好食。😁

今次子傑中咗,又係拿拿臨報上去,政府即日派車嚟接走。
兩個姨甥,就好開心咁過嚟我屋企,打機、練琴、補英文、玩攀爬架、玩波波池、踩單車。一哥仲焗定肉醬螺絲粉,佢哋嘅摯愛。
妹妹就即時擬定地獄減肥plan, 每日狂做運動、控制飲食。唔駛出街,就係自由自在,奉旨hea.想點過,就點過。都好嘅,佢9月返工,而家正好留喺屋企,好好執屋,親子玩玩。

媽咪同上次一樣,知道後,火速過嚟我家,食完嘢,練完粵曲,就出去同朋友食tea, 睇大戲。佢話聽日先返嚟幫我睇BB. 昨晚已經不在家過夜,今晚都係。佢同住,本來係密切接觸者。不過,經常不在家,見佢一面仲難過登天。佢唔想共同時艱,都明嘅。

不過,妹妹上次有數碼通,可以在竹篙灣無限上網。今次子傑用香港寬頻,就冇數據送喇。好可憐......😭

2 comments: