Wednesday, March 2, 2022

言而無信的港府



曾經,我為自己是香港人,感到自豪。
旅行時,不時遇到新朋友。他們都讚許香港人,勤勞、靈活多變、重視合約精神,守誠諾。

可是,近年簡直可以"民不聊生"來形容大家的生活。
傻貓工作的商場,不少店舖已經成為吉舖,商場近乎死城。

以前傻貓從來不會搶物資、搶藥物。
看到媽媽谷的媽媽,快測陽性後,被迫與家人、嬰兒分開,唯恐傳染給至愛,淚盈於睫。
多少餵人奶的谷友,因為快測陽性,要送走嬰兒,牽腸掛肚。小朋友習慣母乳餵哺,不肯喝配方奶。大家只能隔著一扇門傾談,甚至視像相見,令人難過。
所以,今次我都請媽咪,為濼言代購退燒藥,以備無患。可惜,媽咪到訪5間藥房,仍然無功而還。
一哥見勢色不對,也添置了不少冷凍點心,怕餓壞我們。

政府朝令夕改,令人無所適從。
然後今日的新聞,我們偉大的特首,形容市民"出於恐慌,做出特別嘅行為"。
我真係好嬲好嬲好嬲!!!!!!



點解我哋會恐慌? 因為你哋政策搖擺不定,經常今日的我,打倒昨日的我。
行政凌駕法治,大家無法可依。你們說的話,就是法律。
四人限聚令,二人限聚令,6點後禁堂食。圍封、強檢,隔離。
法例一次比一次嚴苛,但卻執行力度極弱。

大家寧願在家抗疫,你迫我哋落街強檢,然後集體染疫。

朋友Wing一直居家抗疫,怕染疫連累BB. 結果第一次強檢時陰性,隔幾天再檢查,就陽性了。明顯是排6個鐘隊,等候檢測時,受到感染。

大家都知道,最後一定係與病毒共存。反正香港醫療系統,根本負荷不來。
政府要大家去醫院,仲要搭的士去。
然後,全港只有區區300架防疫的士,接載快測陽性的患者,去醫院求診。
到醫院,私家的不收症,只派藥。公家的,不收症,不派藥,只叫你回家,好好休息,喝水睡覺。而且,政府現時叫大家有病唔好去醫院,除非重症。可是,連初生2個月的嬰兒,都要發住高燒,喺急症室,等幾個鐘,才能睇醫生。有晒病癥,都係搭車返屋企。

就算畀BB留醫,家長都冇得陪伴。醫護工作量龐大,無暇照顧。有BB因為冇乜人換片,屁股損晒。睇到都戥BB痛。



BB情況穩定,即使仍然陽性反應,都要出院。
這樣就是政府眼中,清零的途徑? 確診回家途中,回家後就不會人傳人?

這樣的生活,還要捱多久?
今個月,至今只有6位學生交學費。其中4位,轉視像課程。
租客,6個只有1個,準時交租。全部都失業、減薪。
究竟一個政府,要有多無能,才能造就這個局面?

以前,我還可以在自家農莊,收割蔬菜、採集雞蛋,家人會宰殺雞鴨,煮芋頭鴨、雲吞雞。
禽流感後,香港人不可以散養家禽。一切都要靠內地供應。
然後,我們特首,還要卑躬屈膝,感謝黨,供應鮮活食品給香港。

無奈。







10 comments:

  1. 支持政府既人得償所願了,兩年前佢地既態度就預左今天既遭遇。可憐既係多數香港人都要陪葬,而到今日仲支持政府既人,真係好想大巴大巴車埋去!

    ReplyDelete
  2. 社區診所嘅電話根本係打唔通,要抗疫的士嚟做乜?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 衛生署畀快測陽性、確診者嘅電話,都係長期唔通㗎
      抗疫的士,只係另一個私相授受嘅方式

      Delete
  3. 政府一直無講全民檢測,几時做、點樣做、做几耐;只喺識搵傳媒放風,香港人無嘢做到,只可以儲定糧倉同日用品,除咗恐慌外,應該都係自救嘅表現。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀
      我都入咗幾個媽媽自救谷
      好多確診者,等成個禮拜,都冇衛生署嘅人打返嚟,亦冇物資補給。唔少手停口停。
      最慘住劏房,有BB嘅,唔想傳畀BB,但冇辦法。
      到大家都變返陰性,衛生署嘅人,先話要送佢哋隔離。

      我唔敢想像,全民檢測,到時確診者眾,政府所有配套欠奉,可以有幾混亂,大家嘅生活會點。

      Delete
  4. 佢叫我地唔好質疑佢抗疫政策

    永遠正確, 永遠不錯, 永遠是對的

    所以自求多福......:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 連質疑都唔畀,政府永遠是對的
      哈哈

      Delete
  5. 最離譜話喺高位有可能會一直橫行,直至700萬人染疫。咁請問政府係咪想有佢發生?我哋依家等乜?等確診?

    ReplyDelete