Thursday, March 10, 2022

吸引力法則

 睇到blog友嘅文章,令我反思。最近自己真係躁咗。補習社收入大跌,追唔返7萬/月,我算。點知1月追返5萬,2月又跌,3月更負收入。我真係好想搵人鬧一場交,打一場交,或者瘋狂大叫。阿B塊面好返少少,但隻手又損晒。不斷搽藥膏,食藥。學生相繼確診。雖然暫時未有現場學生確診,但我心已經好累。等確診嘅感覺,好難過。政府唔知用咩準則,送人去方艙、酒店,或者居家隔離。我開始好擔心,唔知幾時要同阿B分開。

然後,Facebook有谷友,送書畀我,書名: The Secret.
亦有網友開谷,講吸引力法則。

引戰其實好無謂,純粹情緒宣洩。
不如轉念,令自己活得更好。




9 comments:

  1. 貓姐,咁啱嘅。
    The Secret 這本書剛在年几前重讀(第一次讀係十年前),今次重讀幫了我好多。之後,再讀吸引力法則,在面對各方面的事情,都懂得自處之道,心態唔同咗。而家練緊正念。

    ReplyDelete
  2. 還有,剛感到焦慮,听完吸引力法則的音樂鬆弛下,打開BLOG,便看到你的文章。真巧

    ReplyDelete
  3. 比起上一輩人的生活,現今的環境,又算是甚麽一回事,逆境總會有過去的一天,能有像芝蛋治退出江湖博主留言,感覺師姐幸福,畢竟知音人,難得有幾人。:)

    ReplyDelete
  4. 最近真係多災多難,希望大家頂住,捱過今次的逆境,之後會更加好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今次個市跌得仲誇張過去年3月
      我的主動收入又大受打擊
      一哥好耐都冇放過假,直踩一個月。。。。。。我怕佢唔夠精神,會切到手
      我家旁邊連續出現幾條好粗好長嘅蛇,我怕佢哋會咬到貓貓和Muimui
      樣樣都令我好憂慮

      Delete