Saturday, March 19, 2022

期權新手Q&A

收到讀者電郵。傻貓簡單回覆:

1. 見到你Short Put的交易都有計預期接貨$, 亦在你較早的文章提及不做leverage, 那是否需要保留相關的現金作buffer? 如11月10日的SP, 就要有60萬cash。

我通常會預留資金接貨。如果不夠資金,又確信自己大機率會接貨,會沽掉手上正股,換取資金去接貨。
不過,就算做槓桿,也不是那麼可怕。傻貓用IB去買賣股票、期權,孖展戶口的利率,非常低。借15幾萬港元,每月利息只需300左右。

2. 見到11月份有好多Long position, 如TSLA LC (11月2日, 11月12日, 11月24日), TSLA LP (11月23日, 11月27日, 11月26日, 11月30), 這些是否都是賭上升/下跌方向? 還是有類似strangle的策略?

有睇 blogger 無忌在上一篇文章的留言嗎?
我買賣long position, 就像賭大細,沒有學習價值。
有些投資者,會用long position來做對沖,確保不會賭單邊,輸突。
如果真的想賺錢,就要平日撓埋對手,當個市或個股,暴升/暴跌時,才交易。這要考驗耐心、心理質素、測市能力。

3. 11月30日一條700的LP 50張,咁多張數風險都好高, 呢條交易主要係咩原因。

那隻期權,權金只是 USD $4.33, 50張,每張100股,總成本只是4.33*50*100,即 HKD $168870
我當時主動收入不錯,投資又順風順水,就買多少少,試試眼光。
簡單來說,我只是在自己能力範圍內賭博。
記得,買long side, 要有本金歸零的準備。所以,勢色不對,就要速斬。

4. SC是否都有揸住正股。

90%情況: 是。
我好冇安全感,所以唔敢冇貨short call.
不過都試過幾次naked short call. 如果你有足夠彈藥,就算正股股價爆升,你都確定自己可以在市場上,不問價掃貨,再拱手相讓股票,就沒問題。
我沒有這個膽量。

5. 有咩資源或書籍推介參考, 目前我都追緊Kelvin No的youtube, BLOG: 股票期權的實踐, 追瘋,好兒堂 , 先學習希望減少損手機會, 同時做好風險管理。見到你有投資書籍清理, 如果唔介意我可以接收一部份,謝謝。

Kelvin No的期權教學videos, 與以前皮老闆的期權教學,極為相似。
我之前join 咗皮老闆的Patreon, 裡面有很多有用又深入淺出的videos, 睇完videos, 有唔明,可以喺WhatsApp group 問,好多師兄師姐,都很熱心分享,獲益良多。
你可以subscribe試試: 
https://www.patreon.com/NoodleLobster

期權bloggers,有很多無私分享。你可以參考。可是,記得每個人的能力圈、風險承受能力,都不同。
就像我,只是寫寫blogs, 自我檢討一下。你要有自己的獨立思考能力。

請你務必緊記: 期權是雙刃劍,也是投資界的界王拳。無論賺蝕,都會幾倍放大你的投資回報/虧損。

投資書籍,我的確放滿儲物室。
細閱後,我會再分享。
到時你看到適合自己,又有興趣的書籍,可以留言。時間適合,我會面交或順豐到付。


12 comments:

  1. 皮老闆唔知仲有無玩高達。。。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你可以自己問佢
      Join佢嘅patreon,或者星期日晚嘅Clubhouse啦

      Delete
  2. 皮老闆(原名70後和80後兩個小生意人)的確是我的期權之路其中一名重要的網上導師。好幾年前看了他的blog,自己再膽粗粗去嘗試,當中有赚有輸,自己再檢討改善,知道自己能食多少風險,慢慢成長。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 皮老闆真係好nice
      真心待人,又有guts,肯直抒己見,唔會轉彎抹角
      教期權又教得好,相信佢當日嘅分享,都幫咗唔少人

      Delete
  3. 哈哈,我打左乞嗤,所以留下個言。😁

    ReplyDelete
  4. TESLA 近排上落真係好癲,短炒真係發在達。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 短炒正股,睇啱方向,收穫應該唔錯
      但long side就要留意引伸波幅,時間值
      股價橫行,long side會蝕

      Delete
  5. 覺得貓姐好勁,識好多期權既知識。

    ReplyDelete
  6. 確實仍耍多多學習,但總比我地D齋吹水好。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係能力圈,唔做,冇壞
      股市專收叻人
      吹水唔會少條毛

      Delete