Wednesday, June 3, 2020

傻貓買樓記:畀大訂

臨時合約日期:5月22日
正式買賣日期:6月4日
成交日期:8月13日

第6次買樓。
一如以往,正式買賣日期前幾日,上律師樓,畀大訂。

上星期五,唔捨得都要放晒福壽園(1448)。呢隻係增長股,日後都會睇位再入。
星期一,用耀才app, 提款入銀行。
昨天星期二,寫支票畀律師樓,日期寫今日。
今日星期三,銀行戶口有數。
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

有時諗:我本來係人生勝利組。
港大畢業,開始教書,工作大半年,放棄公屋,用綠表+9成按揭,買樓自置居屋。

如果爸爸仍然健在,我唔會賣馬鞍山層樓,現在已經供完。
如果ex冇偷拍、冇偷食,我應該仍然住喺上水,私人土地,複式單位、唔駛交租、唔駛供樓,仲有超大果園、沙池,畀Muimui日日無拘無束,自由自在咁周圍走、曬住太陽等我放工返嚟,一齊玩。粉嶺層樓,應該繼續收緊租。工作,我應該繼續做訓導+教英文,perm 位,年年跳point加人工。學校炒唔到我,我安安穩穩做到退休,公積金應該好和味。

不過現實如果。
一哥現在好錫我,仲愛屋及烏,同我屋企人,相處唔錯,仲好錫我隻狗狗。
基本上,我做咩,佢都好支持。

我畀人搶走個老公,我又搶走人哋個老公。
角色轉換,原來可以冇罪惡感。

我連搶走邊個人的老公都唔知,亦冇見過佢。
一哥從來唔提,呢個人,好似冇存在過。
幾個月前,一哥拎住張紙講:絕對離婚令頒咗喇。
傻貓呆一呆:你結過婚?哦。係喎。

反而Carol當日,經常和我、ex一齊行山、玩雷利比賽,又成日嚟我哋屋企bbq.
佢同我講:愛情無罪。
當日朋友,冇人話佢唔啱,因為佢有咗。有咗,大晒。
Ex仲問:點解要佢揀,點解唔可以兩個都留低。

冇得話邊個傷d.
被搶老公的,那錐心的痛、被背叛的感覺,大概差不多吧?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
昨天已付大訂、註冊費、印花稅:

搵律師樓
今次業權唔算複雜,不過上手業主係聯名,通常要對兩間律師行,好多律師樓都嫌麻煩。
一個係破產管理處嘅律師,另一個就係聯名契嘅業主嘅律師,不過原業主已去世,由遺產承繼人的信託基金管理。

好多律師樓都唔識做,連價都報唔到。
律師樓有句格言:唔識做就盡量唔好做!
所以今次搵律師樓,都唔容易。最後用咗賣家律師樓,介紹的律師樓。

收費
今次律師樓有和中銀及東亞合作。

中銀/東亞做按揭:
律師費:$10000
雜費:$2000

匯豐/恆生做按揭:
律師費:$12000
雜費:$3000

雙辣招下,傻貓有份畀首期及所有雜費,冇份做業主。
律師樓的師爺(房地契文員)影印咗我寫的支票,畀我存檔。
日後如果業權有爭拗,這張支票就是我已付款的證明文件。

如果結完又離婚,一哥得一層樓,分唔到幾多畀我。
但傻貓所有物業要對分,仲傷。
都係唔好諗咁多。好多時,表面好,就好。

最近申請樓按、預備首期、搵裝修ideas,加上畀百幾萬出去,但層樓冇自己名,好大壓力。
全身的皮膚都勁投訴,又痕又痛:






要學識放鬆、再放鬆。

講畀媽咪和一哥聽之後,媽咪煲咗紅菜頭粟米紅蘿蔔、一哥煲咗扁豆赤小豆粉葛湯。
飲完,瀉到十彩。不過皮膚已冇咁痕。希望快d好返晒。


每次買樓,傻貓都會用spreadsheet, 開一個excel file:

買樓流程
一哥第一次做業主,如果佢唔清楚流程,可以參考:



買樓日程表
詳列日期,方便記低幾時要見邊個,畀幾多錢。



買樓財政預算
買樓用錢多,清楚日期,預備好資金。




傢俱列表
度好傢俱尺寸,新居合用:保留。不合,二手賣出。


6 comments:

  1. https://coolhim307.blogspot.com/2020/06/blog-post.html?m=1
    貓,妳呢排咁忙,有冇留意可能夠資格申請政府保就業計劃呀。😊

    ReplyDelete
  2. 想問下之後有冇可能出一集你同一哥既故事?🙈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 寫咗篇人物側寫,介紹一哥
      https://licat.blogspot.com/2020/05/blog-post_15.html

      Delete
    2. 感謝你既回復 其實我全部都追哂 想聽下你地既愛情史(誤)
      如有講錯/得罪 會delete返呢個comment😶

      Delete
    3. 愛情史? XD
      我諗諗先

      Delete