Thursday, June 11, 2020

重回生活正軌

一哥:最近情緒好似波動咗,可能買樓嘅事,令你壓力大咗。不如寫張紙,咁你會安心d.
貓:嗯,申請按揭,一波幾折。好擔心。最近寫故事,睇返以前同ex的whatsapp對話,好down.
一哥:過咗去,就唔好諗喇。我會照顧你。練吓琴、做吓運動啦。你嘅時間,成日都唔夠用。
貓:嗯,知道喇。我會重新安排時間。
一哥:網上面寫嘢,你本來為咗乜?如果唔開心,可以隨時唔寫。
貓:知道了。

以前在港大的學生報<<校園雙週>>寫了一年副刊專欄,近月突然想寫寫故事,就開始了。
寫茶記小妹,主要為了記錄一下工作瑣事,也想提升自己的觀察力、改善待人處事方式。
寫流行曲故事,希望嘗試結合流行曲歌詞、過去的感情經歷,做個回顧,並吸取教訓。但明顯自己的心理質素不佳,過往的傷痕,平日不礙眼,一旦掀動,還是痛徹心扉。


認真想想,這個blog, 成立目的:學習理性投資。
最近傻貓不按理出牌,幾日內已幾次買賣股票,共動用30幾萬港元。事前並沒有進行基本分析。
幸運的是:這些股票表現中規中矩,不至於造成重大虧損。


Stock Value:
$1,401,304.06
Gain/ Lose:
-$221,291.01


















日後再寫甚麼,說不準。隨心吧。


回顧年初訂立的目標:

My goal by end-Dec 2020:
1. Save $1 million (疫情影響,補習社收入大受影響。年初至今,儲蓄額只有$15萬以下。個別月份甚至只儲$2萬未達標)
2. Purchase another flat (進行中,按揭仍未完成批核)
3. Read 30 books about investment (至今只看了3本)
4. Finish reading 100 books (any genre) (至今只看了5本)
5. Attain Grade 3 piano (started from a beginner) (去年20190904開始,學了大半年。現在2級。勤加練習,有機會達標。)
6. Exercise 30 minutes 4 days a week (偶然達標)
7. Hiking with Muimui (36 times) (已達標)
8. Finish running 600K (只完成42.2 K)
9. Have 150 students (因停課關係,尚未達標)
10. Have a trip in Europe  (疫情影響,仍未進行)
11. Lose weight (51 kg to 42 kg) (已由51 kg 減至今天45.8 kg. 42 kg在望,不得鬆懈)
12. Get a baby (next to impossible) (一哥已3次提醒貓,預約家計會或中醫,調理好身體,提高受孕率。不過貓未有行動。好像有些顧慮,具體又不清楚。暫時還是拖字訣,但有持續服食天喜丸、姑嫂丸。)

為了幫助自己盡快達成目標,傻貓訂立了進度表:

DatepianokgJapanesebookmedFoodsportsmask
01/062 hr44.851 hr姑2
02/0644.85
03/06
04/0645.4雜菜湯
05/061 hr1 hr姑2雜菜湯
06/06
07/06
08/060.5 hr天6
09/060.5 hr45.81 hr姑2+2雜菜湯10-min full body workout; 35-min cycling
10/061 hr45.7老黃瓜湯
11/061 hr45.81 hr積財智技姑2老黃瓜湯1-hr cycling; 45 min 小紅帽

2 comments:

  1. 隨心寫就好 千祈唔好影響生活 唔好再寫流行曲住了 寫其他我地都會照睇的😁

    ReplyDelete