Saturday, May 14, 2022

檢討期權操作

止賺short put TSLA

 前晚止賺咗Tesla short put @$710, 到期日: May 20.

22/02/2022TSLASP1$710.00100$46.85May 20$553,800closed$15,893.61


昨晚Tesla 升6%. 
證明我又睇錯市。


Long put Tesla

然後,我又買入Tesla long put. 


13/05/2022TSLALP1$670100$16.55May 27closed-$1,578.33

我睇圖,唔見佢似築底,下跌空間仍存。
結果,Elon Musk話 on hold Twitter 的收購計劃。然後,Tesla的股票不用做保證金,股價急升。
後來,Twitter方面表示,收購活動未有終止。Tesla尾市又跌。
不過,經過急升,Tesla即使股價低於我買入long put時 (USD $765),期權已經蝕了時間值及引伸波幅 (詳細我都唔識),我還是輕微損手。


經過今次,我明白自己頭腦不夠冷靜。
還是乖乖努力工作,儲正股,適當時候,做簡單的short put, short call就好。

12 comments:

  1. 近排個市好難玩,好多股都可以今日跌5% 聽日升5% 後日又跌返5%,無乜勢可言。太貼市好易左一把右一把呢(我近半年捱左唔少)。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好難捉摸
      好似你咁,去槓桿,buy and hold, 都唔錯丫
      唔駛食驚風散

      Delete
  2. 今個星期開 long (無論係close SP, 定係開一張long put), 都唔係好抵. 由IV 8x 跌到得番 7x, premium縮水好快(或者係開long 會俾貴咗)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都明嘅
      但我又唔敢開太多short put, short call

      Delete
  3. 個人覺得long難玩過short, 我都係鍾意同時間做朋友(食時間值)
    同埋, 玩long或short都要儲經驗
    加油~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Short side, 如果係 covered call, covered put, 要有貨、有錢
      現時市況波動,如果睇錯市,站錯邊
      我怕輸爆廠喎

      Delete
  4. 呢排premium會偏高, 我做long-side用來做保險, 同簡單練習下, 預左輸哂
    btw, 想問下其實short put有無機會因為波幅升爆, 而逼到就算夠現金接貨, 都爆margin? 之前好似睇股壇無忌曾經有講IV上升而逼倉既問題。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔好意思
      因為我槓桿長期係1.25-1.5左右,沒有爆margin的問題
      所以唔清楚點解夠現金接貨,都有機會爆margin的說法
      可能你問返無忌好d

      Delete
    2. 如果真係夠現金接貨,無論點都無可能爆倉。

      當然,如果本身已經高倉位,要用margin 去接的話就係另一個故事。接得貨時好大機會係成個倉一齊跌,咁在極端情況下本身倉值大跌而唔夠錢去接貨,但呢個係另一個故事了...

      Delete
    3. 謝謝。Yan, 正想問你講既。係最驚交易所或証券行無理set高按金到爆表。

      Delete
  5. 最近個市難玩,4月還好,5月我期權操作都保守左好多,尼D位SP又唔夠膽,SC又驚大幅急彈要低位走貨,所以都係入少少正股算😛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係好方法
      最緊要唔好令自己有心理負擔

      Delete