Thursday, May 26, 2022

產後瘦身進行中

生BB後,每次減肥,奶量就跌。結果,遲遲未有成效。

妹妹話我行得慢咗,我都發覺好多衫唔啱著,幾條褲都爆呔。

近日濼言開始加固,飲少咗奶。我呢隻乳牛,可以休息一下。

食少咗飯、紅肉,戒咗朱古力,食少咗雪糕,飲多咗水,飲少咗媽媽奶粉,踩咗3次單車(40分鐘/次),跟咗3日Apps做運動。

Round 1昨天結束。

睇BMI, 我減咗4.3%,妹妹3.79%.
佢唔服輸,要求開round 2. Deadline : July 13.
都好嘅,做人有目標去努力,會積極d,開心d.😄

移民方面,因為媽咪堅持唔走,妹妹話hold住。一哥都贊成睇定d.老爺70幾歲,佢唔想丟低佢。
既然係咁,我繼續搞旺補習社先。
一哥明天去葵芳視察,又睇吓搵工、租舖,進展點樣。




4 comments:

  1. 祇能說這是最佳雙嬴局面,祝一切順利。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未有定論
      妹妹話hold住,如果媽咪肯走,就一齊走
      我就會等埋Muimui.
      不過我估最少未來1年,都未走

      Delete
  2. 好多移民人衹放眼目前的自由,小朋友成長的將來及就業,唔係一定好似預期目標咁理想,老人家的長期醫療,未必英國可以完全到位配合,尤其慢性長期病患者(糖尿病亦屬此範疇)有些 YouTube 講英國港式茶餐廳,可以繼續延續香港飲食文化,那是一廂情願的想法,根本不明瞭英式傳统地道飲食生活水平,回看數次以前移民英國歷史,今鋪代價真係。。。各有各理相,算吧!

    ReplyDelete