Thursday, February 17, 2022

美女時裝店老板 變身細心紮肚師

早上九時正,Joanne 準時出現,為傻貓紮肚。生產完孩子後,很多媽咪都面對身材走樣、腹直肌分離的問題。紮肚正是快、靚、正的解決辦法。

開時裝店的日子

傻貓面前的紮肚師Joanne,30 出頭,但少女味十足,美女一名。 原來,她之前一直是時裝店老板,專售韓國女裝。

做老板賣時裝
"我當時儲落好多熟客㗎。不過,佢哋只認住我買嘢。我請過幾個售貨員,但客人見我唔喺度,就唔入嚟。好困身。"

為甚麼轉行?
"社會運動嘛,生意好差呀。有幾個月,做唔到生意,冇錢賺,仲要交租。咁啱租約期滿,就執咗佢囉。"
之後,她轉去做網購。直播帶貨非常成功。她一日的營業額,高達 $3000. 
為甚麼不繼續這條成功方程式?
"我年紀開始大喇,3字頭,客人通常係剛出嚟做嘢嘅OL. 我 carry 唔到 d 衫嘅少女味。而且,做一場直播,要一口氣換十幾套衫,仲要不斷講嘢,介紹衫嘅特色。其實都幾攰。"

轉行做紮肚師

獨立自主的Joanne, 不習慣做打工仔。結束時裝店的生意後,得到開辦紮肚學校的表姐Sabina的邀請,她轉行做紮肚師。

“紮肚真係幫到好多媽媽,瘦身之餘,仲改善到水腫等問題。但唔少媽媽都有宮寒,因為生完BB,子宮受損。順產媽媽生完,盆骨闊咗,身型冇咁靚,仲會漏尿。所以我又再進修,學識點樣養宮、暖宮、盆骨修復,希望幫到更多媽媽”

持續進修

她非常喜歡這個職業: "我鍾意對人嘅工作,特別係對住女性。始終自己係女人,明白大家嘅諗法。我又鍾意小朋友喎。做紮肚師,經常見到好多初生BB, 好可愛。而且,呢行好多嘢學,好有挑戰性。

學完紮肚,我又去學咗盆骨修復、按摩通淋巴、用消脂機、磁叉,催乳。每學完一樣嘢,我就可以幫媽媽扮得再靚d. 好有成功感"
"我仲有不斷上網,搵相關嘅資訊,不斷update自己,希望畀到客人多d信心。"

培訓新人

Joanne積極進修之餘,也是trainer, 培訓新人,成為紮肚師。難道不怕被別人搶飯碗嗎? "唔會呀。呢行其實仲係新興行業,我哋每日做得3-4個客人,根本接唔切job. 教多d新人,可以幫到更多有需要嘅媽咪,咁樣好好呀" 

但這行業門檻不高,要吸引客人,除了靠口碑,原來Joanne另一個身份: 保險經紀,也為她帶來一些生意。

保險、紮肚,相輔相成
"通常係媽咪做完紮肚,覺得做得好,就會介紹畀其他親戚朋友。我嘅同事,自己生完,都會搵我紮肚。同事講解保單之餘,有時都會推介我畀生完BB嘅客人。""我好多時推介小朋友嘅成長基金,幫媽咪儲吓錢,小朋友將來讀書,都有錢用。媽咪有需要用,都可以。"

考慮過放棄

"我諗過放棄㗎! 因為拎住d儀器,上門紮肚時,好重、好辛苦。"
 "仲有,媽咪住嘅地方,有時好偏僻。初時搵地址,不斷拉住架車仔,迷路又迷路。好攰。
我隻手都試過因為咁拉傷咗。"
"有d媽咪又要好夜先得閒,幫媽咪紮完肚,都好夜喇。試過11點幾,先離開個客屋企,飯都未食。"


後記: 紮肚成效

紮咗10日,成效開始出嚟。雖然一直知道自己生完,肥咗好多,但睇相那刻,還是有點崩潰。點都好,都叫有進展啦。女人瘦身,係終身事業嘛,我唔會放棄嘅。而且,紮肚主要係修復腹直肌,呢方面,我覺得效果唔錯。

✅肚仔和胃仔平復咗好多好多,成個人薄身咗😍



✅肚仔2側腰線由小O修到小S形啦👏🏻

✅肚皮也更緊緻



✅排咗好多毒素,即係屁屁、💩。排清毒素身體好😆,瘦咗7寸👏👏👏🥰

✅腹直肌由上1/中2/下1指👉🏻上0.5/中1/下0指⭐




當然, 🥰仲有進步空間:

💪🏻會繼續用束腹帶4星期,每天最少8小時😚✨

💪🏻要keep住做運動

💪🏻keep住飲食均衡


獨家優惠

傻貓乜人都唔識,所以畀成$8800去紮肚。好肉痛。不過,既然有成效,咁冇所謂啦。
Joanne話,如果有朋友想紮肚,可以聯絡佢,優惠價 $6800, 療程需時最少10日。咁有興趣嘅讀者,就喺留言寫低email, 你哋自己聯絡啦。


4 comments:

  1. 唔知佢有無男朋友。。:)

    ReplyDelete
  2. 轉型也算快!
    現在 疫症期,咩生意都難做!
    老闆變打工,打工又再搵檔開舖,
    是頻繁轉換!
    香港人,經歷過風風雨雨的災難,
    跌了,再起身,這過程後,我們會發現自身更強壯,更受壓!

    ReplyDelete
    Replies

    1. 如果當日她作無謂的堅持,以為捱一陣子,就見到𥌓光,恐怕現時連自己份糧都出唔到,仲要掏腰包交舖租。

      Delete