Saturday, January 22, 2022

濼言濕疹留院

小濼言塊面不停出水,整晚大哭。哭累了就睡,秒速驚醒,然後抓面。口水肩都染血了,他還在抓。

他濕疹遲遲未好,昨晚因濕疹,左眼腫到邊成粒瓜子。左耳比右耳大一個碼。妹妹說,BB這樣應該很辛苦,要入院。去到急症室,好快上病房。他在家已經哭了差不多整晚。入院做檢查時又哭。累壞了。我哋都係,瞓咗3個鐘左右。

我一直埋身餵人奶,唔敢打疫苗。現在BB住院,我未打2劑疫苗,未過疫苗後14天,不能留院陪BB.


之前已睇私家醫生,用過類固醇藥膏、飲咗藥水。冇好轉。急症室醫生話,類固醇都控制唔到病情,要留院,慢慢試藥。因為類固醇都有好幾種藥,要睇邊隻對濼言有效。有濕疹、皮膚敏感的BB,將來有較大機會食物敏感。

昨晚一哥抱濼言入病房後,我一直坐在走廊。一哥工作時間長,很多東西都不清楚。醫生不時出來問我濼言的生活、飲食習慣。後來我聽到濼言在裡面大哭。一哥發whatsapp給我,說他在做檢查。隔一段時間,他抱濼言給我餵奶。濼言吃飽後,抱去門口給護士。

又隔個幾小時,22:20到達醫院,一哥突然抱濼言出來,已是凌晨2時多。濼言餓得大哭,醫生酌情讓他給我餵奶。留院期間,嬰兒的尿片、奶粉等等,由家人提供。反正坐在走廊,我除了哭,都沒甚麼可以做。於是去了殘厠擠奶。可能整晚沒喝水,我只能擠40 ml.

一哥已打2針疫苗,過了14日,在醫院正門買了快速檢測器,上到去交給護士。然後得知照顧者於病人留院期間,不能換人,也不能外出,要留在病格。他馬上表示要上班,不會留下。我急得哭哭哭。

打給媽咪,她和妹妹都說可以來照顧濼言。但妹妹還要照顧柏霖珮琳,最後決定由媽咪過來。妹妹駕車送媽咪來,還預備了2袋濼言和媽咪的食物、日用品,包括杯麵、餅乾、尿片、紗巾、濕紙巾、替換衣服、杯、毛巾、牙刷。

回家已是3點半。一哥默默晾好我出門前才開機洗的衣服。因為我一直只懂哭,他說: "妳的情緒明明已經好咗好多,唔好因為呢件事而差咗。"
"與其我哋不斷試唔同藥膏,等醫生去試去安排,咪仲好?"
"濼言都唔舒服咗幾個月喇,等醫生幫佢,醫返好,可能係一件好事呢?"

媽咪話,醫生開咗4種不同的藥膏,塗不同部位。現時已經沒有再出水。可能可以好快出院。

8 comments:

  1. Lok yin is so lovely, my heart feel pain when seeing him suffers from illness.
    Wish him get well again very soon. Take care of yourself! May god bless you all!
    Add oil!!

    ReplyDelete
  2. 無語,祇能說祝師姐小朋友早日康復,平平安安!!

    ReplyDelete
  3. 我小朋友頭半歲,都有些濕疹,太太餵人奶也一樣要戒口,要戒到極清,更加多以食清淡為主,多食係瓜菜,如節瓜咁樣,較正氣亦可以去濕。
    至於類固醇可免則免,用左類固醇,皮膚會越變越薄,之後更加麻煩。

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aveeno baby daily moisture lotion保濕效果幾好,唔會好似cream咁傑,我仔BB前有濕疹時,keep住用,效果好好。

      Delete
    2. 醫生話,可能我嘅衣物有致敏嘢,要盡量著棉質
      我都有用Aveeno lotion,點知唔for babies
      醫生話要塗醫院畀嘅藥膏,之後再覆診

      Delete
    3. 等佢好d,會買你建議呢款用
      希望有幫助

      Delete