Thursday, January 4, 2024

幫哥哥揀K1 幼稚園。煩惱。

我仔有2個 K1 offers

1間喺九龍塘,聖羅撒

1間大埔浸信會

2間都係下午班,都係券校。

2間都有免費二手校服、書包。


今日至後日註冊,我掙扎咗好耐

應該點揀好?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

聖羅撒出名啲,校園大,環境好,課程較深,易銜接小學課程。

但交通遠。我哋住林村,搭車會好耐。每日用多成個鐘搭車。家人未必幫到手接送。

我唔會畀佢搭校車,因為下午班其實都冇乜校車。我自己送返學,工人接放學。但我代課時,就工人1個送+接。1打2,抱妹妹拖哥哥咁。3個路口位,但有交通燈,第2和3個位,車唔算好多。工人在外3個鐘,等放學,再送回家。或者去我其中一個單位,hea吓,再等爸爸或媽咪,去接佢哋回家。

我在聖羅撒附近有2個單位,K3只有上午班,必要時可收回1個單位自住,但就冇家人backup. 每個月都少咗供樓後剩餘的$5700現金流。

聖羅撒升上去係女校小學,哥哥到時要轉校。

聖羅撒著重中文,執筆劃非常仔細。這些我比較抗拒。基本上我覺得教育局出的"香港小學學習字詞表"係低能嘅。香港異體字本來被廣泛接受,現在卻用教育,嘗試打倒一切,由筆劃、表達方式、用詞,全部都內地化。

------------------------------------------------------------------------------------------------

埔浸方便好多,64K 1架巴士直達,工人就算1打2,帶埋妹妹,接送哥哥都ok. 埔浸對面係圖書館、體育館,我送完哥哥返學,可以同妹妹、工人食下午茶,去圖書館睇吓書,去遊戲室放電。

埔浸都幾著重英文,每日都有英文時間。

埔浸翻新完,校舍好靚樓底高,但當然和聖羅撒冇得比。

埔浸名氣當然不及聖羅撒,課程也淺易很多。他們K2的練習,Eddy 已經識做。

------------------------------------------------------------------------------------------------

好頭痛好頭痛好頭痛。

今日宣道會太和又打嚟問要唔要K1 offer. 
我有2間已經好頭痛,唔想再諗喇。

哥哥識表達自己就好了。
佢鍾意邊間,喺邊間會讀得開心啲?
讀邊間先係最好嘅選擇?




4 comments:

  1. //由筆劃、表達方式、用詞,全部都內地化。//
    阿姐, 知你好憎大陸, 但係都要搞清楚憎既方向
    大陸寫簡體字架, 鬼得閒理你繁體字D筆劃咩

    ReplyDelete
  2. Less is more, I will make it simple.
    My friend.

    ReplyDelete
  3. 哈。。原來漏了看這篇blog,當然是大埔好,原因大家都明白。。這兩天,看了一則官塘交通婦人横過馬路意外,結果大人及胎兒不保,深感幸福不是必然,願他們家人早日息懷,阿們。

    ReplyDelete