Friday, December 23, 2022

Bye bye 期權

當港股升,我早排跌市卻開了short call. 而家等時間到,拱手蝕讓股票。行駛價距現價,已折讓好多倍。

Tesla跌跌不休,現價$128左右。我$240 short put, 要接1手正股。

2星期前,開了20張long put TSLA. 然後股價回升至$190以上。我嚇死了,後來TSLA股價稍跌,我賺了HKD $1000左右就平倉。

由此可見,我財商低,別人恐懼時,我更恐懼。

用期權,只會加速滅亡。

IB 戶口欠債,高達$565K. 

今個月至今嘅利息: HKD $1648



槓桿升至1.78



6月至今,一直泵水入IB戶口。直至11月底,6個月內,入咗HKD $268098.33

12月又入咗幾萬蚊。

仍然未止血。








萬念俱灰,連平倉都冇心機做。躺平。SC交晒貨,SP接晒貨,再好好賺錢還債。


皮老闆一向唔like收租廢老,佢話:“股有股息,食餅都有餅味。”佢認為坐股票,收吓息,舒服自在得多。

一條咸魚都有佢既用處😅”

但我呢刻,只慶幸自己仲有幾個物業喺手。其中2個仍有正現金流,而且不時有金主提出收購邀約。

磚頭,我唔會日日睇實,買買賣賣。每個月儲錢供樓,可儲幾桶金。收租又有現金流。而且,我做按揭,幾百萬咁借,都冇乜心理負擔。但孖展戶口,欠幾十萬,我擔心到喊。

呢幾個月,我好努力工作,加埋租金收入,我還咗少少錢。不過,我覺得好難過。係自己一手做成呢個局面。每次出門返工,濼言喊到扯蝦、咳,我就好想喊。

近日多咗學生確診,或成為密切接觸者,要請假。考試後,有些學生會休息1星期至半個月。加埋新年假期的holiday mood. 下個月賺唔賺到5萬,我冇把握。好擔心。

開始寄email搵工,但內心又好想多陪濼言,唔想返工。好矛盾。對住最近言語爆發期嘅BB,我好多嘢想教佢講、陪佢做。但因為經常搵唔到人湊佢,令我返唔到長工,我又好嬲佢。佢見媽咪最近不時無聲啜泣,會靜靜走過來,坐在我身旁,用小手捉實我的手,關切地凝望著我。有時還會給我一個大擁抱,吻我的臉。

為了濼言,為了自己,為了這個家,我要停止所有期權操作。這是我能力圈以外的東西,別再碰了。


7 comments:

  1. 作為師姐捧場客,祝冬至甜甜蜜蜜,好好亨受聖誕節飲飲食食的假期,現在你的行業多了不少規範,日後用文還是刪減不適合的用詞,免得增加麻煩,相信你會明的,吹吹水,沒難度,相信你能力圈內可以做到。:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 這也是我猶豫是重回學校的其中1個因素

      Delete
  2. 恐懼不代表財商低, 只反映防守力有限
    於能撤退的時候撤退, 總比死守破產被迫大清貨好

    ReplyDelete
    Replies
    1. short call、short put真係要保持細細注,被挾倉時先至有得守。

      Delete
  3. 期權…我也虧損中
    但有了經驗, 知道錯在那裡, 其實期權係一個好工具
    我覺得 計劃, 紀律, 選股, 好重要。
    加上時間在Short那邊, 我相信長遠勝算很高。
    當然...不要重複犯錯!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 工具本身冇問題,係我呢個用家的駕馭能力出事

      Delete