Saturday, November 26, 2022

繼續撲水拆彈



是自己性格問題。
好端端的,明明早已財自,有幾層樓揸手(雖然有按揭,但以租抵按,個個月有現金流)。老公又顧家,又肯做晒所有家頭細務,每朝5點起身煮早餐、午餐,晚餐屋企人又會預備。自己又有補習社,工時短,又可以專注自己鍾意嘅教學,冇任何行政嘢。
而家因為去年年尾、今年年頭開嘅期權short put, 搞到成日都唔夠錢用,仲要不斷左掘右掘,撲水救火。

呢個月出租咗間房仔,收咗兩按一上,又賣咗一些股票。
呢個星期開始代課,日薪$1400左右。
冇再幫濼言,報讀新嘅playgroups.

之前自己做嘅唔同定期存款到期,cash out咗筆錢。左搞右搞,呢個月減咗近20萬債,不過仲欠50萬。有諗過賣埋手頭嘅2百萬股票正股。另外,有個後備戶口,有筆應急錢。保險箱又有一堆金器。妹妹主動問我,駛唔駛借60萬畀我還債。只係未到最後關頭,我都想透過自己努力減債。

手上仲有3張Tesla short put. 都係之前開落嘅。
處理不善,就會係3個新炸彈。每個十幾廿萬港元。

後悔中。

每日谷奶谷到頭痛想喊時,我都會問自己: 點解搞成咁?

取消所有飯局,日日唔係返學校,就係返補習社。
4點半放工,一係返補習社,每日直踩至8點幾。一係返屋企,小組補習、視像上課,去到10點。落堂,一哥由媽咪家,抱濼言返嚟,他通常已經瞓咗。第二天,我6點左右出門時,濼言仍在睡。我好少見到清醒嘅濼言。

第一日補習,濼言就發燒了。平日他傷風流鼻水,埋身飲多幾次奶,他就好快康復。今次媽咪返咗工,他發燒斷斷續續,燒咗4 日。
他的playgroups遍佈港九新界。這星期,是我69歲的媽咪,代我帶濼言,周圍上課。她說這星期,連朋友都少見了,又冇得同朋友飲茶吹水,好唔開心。

家人輪流攞假,幫我照顧濼言。連高薪厚職,但只返咗2個幾月工嘅妹妹,都攞假睇BB.
一哥平日唔肯放假,不過冇人湊BB, 他只好攞假。他放假,意味著茶記得佢細佬一個,喺廚房煮煮煮,煮足一日。替假有時有,有時冇。有替假,一哥份糧就相應少咗。因為要出糧畀替假。


對呀,冇人鍾意慢慢致富。
不過,人大了,要考慮得更周全。風險和回報,要好好計清楚。
股市,專收叻仔、貪心的人。
傻貓今次,懶叻,既估價,又估市。貪心,唔同時期,開咗幾張唔同到期日嘅short put. 自己嘅現金,根本唔夠接貨。加上自己懶、情緒唔穩定,又唔勤力睇市。恃住自己有相當資金,亂咁買嘢。而家自食其果。

6 comments:

  1. 應使則使,應慳則慳,心諗有這些深愛你的家人,前世之福,錢無可以慢慢揾番,無盡的愛,恨死blog友!∶D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢哋真係好支持我
      無論係之前決定辭職唔教書,還是開補習社,揀男朋友
      只要係我嘅決定,佢哋都無條件支持

      Delete
  2. You are right, to stop options trading at this moment and to working hard for earnings, but don't forget to keep work life balance for tfamily harmony, cat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx Ray. I'll try whatever to get everything back on track.

      Delete
  3. 玩期權既人多數都經歷過, 當交次學費; 其實有家庭唔貪高回報真係儲etf就比較好, 要現金流就搭少少收息股/收息ETF, 將時間留俾家人緊要

    ReplyDelete