Sunday, November 13, 2022

戶口剩五千蚊

之前一直量入為出。

可是今個月戶口只剩 $5101. 踏足社會至今,這是第二次。
其中有三千幾蚊,要交今個月下旬到期的水費、電費、寛頻費用、手機電話費。



今個月利率上升,供樓按揭還款開支增加。3間物業,還款支出很多。
物業3的租客,病逝。女兒沒錢交租,要求退租。要退回按金。
一間套房已空置多月,另外2間套房的租客,都要求延遲交租。

還有,我一口氣幫濼言報讀了幾間收費頗高昂的學校,上不同類型的playgroups.
由於有些學校,要求security deposit, 又收register fee.
有些要 1 期 10 堂, 20堂地交學費,這個月用了萬幾蚊。




其中一份保險,剛交了年費,$15134。
期權操作不當,接了不少正股。加上自己發神經,做了2次long side. 都睇錯。又蝕幾千蚊。
消費券全部用完。
今個月取消了幾天補習,包括星期六,帶濼言去不同學校的open house, 去 messy play, BB gatherings, playgroup補堂. 少收幾千蚊。

睇咗止凡的最新文章,提到他的朋友習慣性地賭錢。
我當時還回應: 影響生活就要識停。
其實卻沒留意: 自己也一樣。

長這麼大,從未試過欠債30幾萬。
IB 孖展利率雖低,而且逐日計息。都5.55厘了。
睇返monthly report: July 收利息: HKD $17.98,
Aug 開始欠債: Aug 利息支出: HKD $20.05,
Sept 利息支出: HKD $650.59,
Oct 利息支出: HKD $842.49

是時候要停一停、想一想,這樣的負債生活,還想繼續下去嗎? 

醒覺牛熊證輸的金額超多,我開始寫blog時,停止了牛熊證操作。
如今發現自己用期權賭錢 (其實一直都係,唔知點解自己覺得係投資),會重新買賣正股。


跟一哥提到想做折扣優惠,吸新客。
他提醒我: 想清楚要賺多些錢,還是陪伴濼言成長,帶他上playgroups,一齊學習。
可是,June姐的BB, 原來連playgroup都沒上過。

我的圈子,所有媽咪都帶BB去不同的playgroups. 有些還一天去3個playgroups. 1星期7天,從不間斷。但原來不是必須的?
自己都留意到: playgroup導師講故事、唱歌仔、大肌肉小肌肉的訓練,其實和自己的做法差不多。我都是看很多不同的育兒書,學以致用。所以playgroups好像用處不大。而且濼言和表哥表姐,以及北區細B的互動也不少。要練習社交技巧,好像不一定要上playgroups.
或者,減少一些playgroups, 自己持續和濼言一起學習? 
原本有些一星期3日的課程,改1 星期 1日?
既然沒錢,只好貴精不貴多。

之前打算報讀playgroup導師證書課程,學費幾千蚊。現在要重新想想,是否有必要?

要好好檢視自己的理財方式、portfolio.

7 comments:

  1. 很久沒有留言了。其實上不上plaugroup 與讀不讀N班一樣也是見仁見智。我兩個囡都有上playgroup,覺得小朋友上得開心,又可以跟其他小朋友互動及接觸幼兒導師,也幾好,所以我就keep 有替兩個囡報。
    大跌市下,理財危與機共存,先好好思考下一步想怎樣,計清楚條數再作決定,加油!

    ReplyDelete
  2. 牛熊, 期權, 或很多其他洐生工具, 背後的原理都是和精算師對賭

    ReplyDelete
    Replies
    1. 是我的財商太差,心態又錯。不是工具問題,是自己的錯。

      Delete
  3. 最好戶口三幾個月的生活支出,否則,心神亂咗,除會影響財務操作,也會影響情緒。師姐,加油。

    ReplyDelete
  4. 我呢一年都輸到唔好意思再寫自己有乜操作,好在主要的身家係樓而唔係all in 股票,輸極都叫輸唔死可以停一停諗一諗咁...

    你IB 果度個大數係正,借錢其實同買樓貸款同一原理某程度黎講唔算係欠債既。利息真係好高下,小數目就無所謂但已經唔可以再借錢去買收息股了。

    報讀playgroup導師證書課程要視乎你的目的係點,你會唔會考慮自己教埋playgroup 呢?

    ReplyDelete