Friday, July 22, 2022

妹妹入竹篙灣

妹妹前日發燒。繼柏霖、珮琳、濼言後,她是第4個喉嚨痛、發燒的人。柏珮每天都有做快速測試,結果陰性。妹妹以防萬一,甫試就中。她看見兩條線的試驗棒,擔心出錯,試了4個牌子,最後接受結果。



妹夫在機場工作,妹妹擔心他被傳染後,會再傳染別人,馬上上網填報快測陽性表格。媽咪長期不在家,就沒填。媽咪的反應也真的令人無語。她當晚回家,入房拿衣服洗澡,然後隔著門跟妹妹談了兩句,就馬上回房,緊閉大門。第二天早上,就帶著行李,逃往四姨家。

媽咪:“我叫佢哋唔好填我。我要出show,畀晒錢,要練歌~”

我:“呢個病本身係空氣傳播嘅,所以要戴口罩。你唱歌,如果傳咗畀同學、師傅,將來點面對佢哋?

你係咪話畀咗錢,佢哋就放過你?”

媽咪:“我出show係半個月後,就算報咗我,到時都出返嚟啦~我諗住佢哋要隔離,我都要出去幫佢哋買物資、嘢食,同埋接送小朋友返學放學,照顧濼言之嘛”

我:“小朋友都要停課,唔駛返學。你唔想困喺屋企之嘛。講真,你從來冇試過24小時留喺屋企。”

佢突然啜泣:“我有試過呀~你哋成日話我唔黐家,我有留喺屋企,一星期有最少兩日”

我:“你留喺度嗰兩日,計唔計出街同人飲茶、食下午茶?妹妹病,你覺得自己冇事,如果傳咗畀人呢?咁你點算?”

佢索性大吵大鬧:“我都話唔過嚟啦~我掛住濼言,嚟睇吓就走喇~你都要話我。我平時冇嘢做,都唔過嚟嘅。

你係咪想困住我,悶死我丫~我好似嗰啲唔識行、唔識走,成日用輪椅出入嘅老人家咁,你就滿意啦~”

唉~講到咁,我躲進遊戲室的波波池算了。媽咪自己喊咗一陣,就黑面拖喼走人。

本來妹妹話想夜晚食pizza,我諗住買返嚟畀佢晚飯。但濼言離開醫院後,我才收到她的WhatsApp 訊息:“我冇得食pizza喇,4點要去竹篙灣”

聽得出她在哭。我哋趕去買朱古力曲奇,我攞埋電話卡,畀佢帶入營。回去傾了一陣,她心情已經平復,說進去stay cation,帶了兩本書、一些零食,預備做吓運動。她的EQ真的很高,這麼快就轉換好心情。如果是我,要自己一個離開家人、熟悉的家,還有埋身食人奶的寶寶,我肯定哭死了。

等車期間,佢悠閒地在睡房塗指甲油。我在後院除草時,我和她各自戴著口罩,她在樓上和我傾談。

妹妹:“改變唔到環境,就改變態度咯~爸爸冇中招,喺屋企照顧小朋友。我入一入去,好快出嚟啦~一哥幫手買餸、煮嘢食,你預備中英數練習,畀小朋友做啦~唔好畀佢哋成日打機”

入到去,佢就整個room tour,叫我哋放心。

佢話環境清靜、床鋪乾淨,1010提供上網,政府仲提供溫度計、血氧儀、零食。餐單有不少選擇,全部免費任選。電視台也不止無線新聞台,還有ViuTV等其他選擇。房間提供兩張單人床,如果妹夫不幸中招,都可以和她同住。政府安排挺人性化。


佢仲話與其畀人逐個問,不如自我引爆,喺facebook自爆。





傻貓自己,一直沒事,這兩天仍選擇休息。此病自己中招。事須慎重處理,如果連續兩天快測陰性,才回補習社。Covid 19 本身不可怕,可怕的是被強制隔離,還有傳播給學生後的愧疚。

10 comments:

  1. 照咁睇竹篙灣住宿設備,無其它傳媒講得咁差,如果可以係書展買十幾心頭好書本,係入邊睇,最寫意不過。

    ReplyDelete
  2. 一家人要病一齊病其實好難避免, 勉強隔離, 對情感上的傷害比病毒對身體的傷害更大
    最多只能奉勸盡量不要出街播毒, 不過人性自私, 好多人都唔會理, 細妹肯上報兼去隔離營, 已經很難得

    ReplyDelete
    Replies
    1. 講得好啱呀
      妹妹其實身體上冇乜唔舒服,但佢擔心家人,又成個禮拜對住4塊牆壁,冇乜人同佢講嘢,佢話就嚟痴線XD
      回來後,大家更珍惜一齊相處的時間了

      Delete
  3. 而家香港人唔怕染疫,最怕去隔離營。你妹妹好有責任心,佩服 !

    ReplyDelete
  4. 保重身體,唔怕中,但最怕要去隔離同傳咗比人

    ReplyDelete