Saturday, July 16, 2022

設計補習社網頁

試整網頁

傻貓入咗一些媽媽興趣班、補習社的WhatsApp groups, 大家問起鋼琴、數學、英文課程,我發覺自己介紹人哋學琴、補數,好順口。但係就唔敢sell 自己。😳

終於鼓起勇氣,介紹吓自己間補習社,但家長一問起,有冇網頁、IG, Facebook, 唔好意思,冇。😅

咁我就明點解,自己一直都係得家長referral喇。

剛才用咗4個鐘頭,整咗一個網頁。呢個係我嘅新嘗試,以前從來唔敢整,怕整得唔好。而家就的起心肝試試。
我用嘅係 wixsite, 免費嘅,又有晒template. 係諗內容花咗少少時間。
簡簡單單,寫咗一些家長常見嘅問題,又有課程內容簡介、導師簡介、地址電話報名表。

咁如果將來有家長問起,荃灣邊度補英文好呀,我都可以畀個網頁人哋望吓。


過幾日再整靚少少個website, 同埋開返個 IG page先。 😁

雖然好想大家畀吓意見,但係網頁有好多個人資料,都係算喇。

濼言IG

另外,最近仲係日日挖空心思,諗嘢畀濼言玩。佢而家瞓好短晏覺,全日得半個鐘左右。要抓緊時間,睇書睇片,學整遊戲,畀佢練motor skills, 手眼協調,仲有認字、認人,分辨顏色形狀。佢又成日爬調爬低,扶住嘢就行嚟行去,然後跌嚟跌去,要睇得好實。

雖然10個月大嘅濼言,仲係著緊細碼片,其他人著緊大碼,不過佢出世至今,都健康開心活潑,我已經唔敢再要求其他。下星期又要返醫院,見營養師。唔知會講乜,話唔擔心係假嘅,但佢食咁多牛油果,連雞皮都食埋,都冇肥肉。暫時見唔到一秒變肥嘅可能,只好隨遇而安。

小薯,Duncan,止凡出新書

飛鳥推介4本書:

Duncan兄處女作《科技戰國.尋找科技價值投資的故事》

小薯兄新作《價值解密》

止凡兄新作《新世紀投資要點》

止凡《跟著價值走的12課》


冇錯,傻貓超爛賭,成日手痕亂買嘢。所以,更加要睇返呢類理性嘅投資書籍,提醒自己將絕大部分資金,放喺價值投資。呢幾本書,值得真正有意學習投資嘅人,好好學習內功心法。佢哋嚟緊23號會去書展,同讀者見面。大家有心交流,就唔好錯過喇。

4 comments:

  1. 其實綱頁製作好,也可以貼上這 blog上,增加宣傳渠道,現在拍 YouTube 也是最佳互動宣傳機會,非常期待書展的來臨,像久違了的老朋友。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 定位和target audience 不一樣喔
      書展,都係作者、讀者互動嘅好機會
      去行吓睇吓都好

      Delete
  2. 傻貓hello,一面看,竟然見到自己個名同新書,真係感意外,十分多謝推介及支持!
    祝BB快高長大!
    湊仔很操勞,加油

    ReplyDelete