Thursday, May 20, 2021

火山爆發遇上滅火筒

 


Source of picture: Nothing Serious

臨出門口,電話響。來電得6位數字:128 100

一哥見號碼陌生,拒接。十秒後,電話再響。

我記起今日約咗寬頻,上門檢查。

我:“聽啦,有用㗎。”

佢:“唔識嘅,唔聽。”

我拿出自己手機,開hkbn app, 取消預約。


佢:“出門口喇,仲用手機?”

我唔啋佢。

佢:“又話肚餓,又唔出門口。”

我繼續靜靜用手機,取消預約。

搞掂,佢仲未停:“我唔想次次食嘢,都趕頭趕命呀~下次有咩要整,都出咗門口先啦”

我爆炸喇!


貓連珠炮:“我叫你聽電話,你又唔聽。今日預約咗14:30,上門維修寬頻modem. 而家上到網,咪要取消預約咯!我哋個plan, 1年包1次免費上門維修咋。取消要2小時前通知。咁你唔取消,咪我取消咯!”

一哥呆咗。

關門時,佢自言自語:“我就嚟激死㗎嘞~點知道約咗今日上門維修呢?又點知嗰個係寬頻公司電話呢?點知老婆原來嬲我呢?

唔識嘅電話,我通常唔聽㗎嘛。咁又畀人鬧喇。”


😂 唔爭氣地,即時笑咗。

係喎,原來一直係我自己知、自己嬲,然後突然火山爆發。

陀B對我呢個高齡產婦,壓力愈來愈大。濕疹、痔瘡並存。總之瞓到、行到,唔影響生活就算了。但最近又開始谷胸、水腫,而且體溫愈來愈高,坐定定唔郁,額頭都出紅豆咁大滴汗。食個早餐,背脊成條溪咁,汗流浹背。

不時4點幾餓醒、抽筋醒,或者肚痛醒,肚瀉。我知自己脾胃虛弱、濕疹,唔應該食太多生果、生冷嘢、凍飲。濕熱,唔應該食榴槤、芒果、菠蘿、龍眼、荔枝。已經盡量戒口,早餐食牛奶麥皮,午餐熱到爆,就飲鮮奶、食乳酪加香蕉或蘋果、牛油果、梨。

(冇錯,我仍然唔鍾意,亦唔想煮嘢食。只喜歡食生果餐。)

還有,近日安排暑期班,好多前期工作,要商量、考慮、執行。

最慘係投資方面,不斷犯錯。自己都質疑自己的能力,又苦無對策。連串投資失利,對傻貓打擊最大。看著贏到手的錢,轉眼就見財化水。明明買中了,止蝕咗才不斷破新高。那種不甘心,筆墨難以形容。


今次發脾氣,雖然導火線係小事一樁,但自知積累了不少壞情緒,而且開始自己不斷鑽牛角尖。以後要多加留意。

伴侶肯聆聽、體諒,並非必然。沒有人有責任做你的情緒收集站。再亂發脾氣,小心愛情戶口,會變負數喔。

4 comments:

  1. 大肚婆不容易, 做大肚婆旁邊果個都不容易, 不過點計都係旁邊果個要就大肚婆

    ReplyDelete
    Replies
    1. SPY你一定係超warm嘅暖男老公+24孝爸爸

      Delete
  2. 情緒的確好影響心境和效率 ==,
    分享多些會好D ~ Relax and take care ~

    ReplyDelete