Saturday, June 10, 2023

老公催沽Tesla

我真係覺得佢好煩

自從知道我重倉Tesla, 佔倉位超過一半,就由 USD $140起,不斷做人肉報價機。
佢同朋友聚會,都打電話嚟,叫我沽售TSLA.

開頭我好乖,5股10股咁賣。至今已經賣咗唔少。


TSLA急升,佢催賣得更急更頻繁。

其實,錢係我嘅,我又唔等錢駛,點解成日要催我賣股票。

我講咗好多次,唔需要佢報價。唔駛佢理我投資嘅嘢。

我買股票,都冇同佢商量。點解佢要催我賣? 


我持倉多,但我唔覺有問題,亦冇壓力。

我唔覺得經營環境真係咁差。美國加息減息,有個知字就算。

TSLA的管理層、營運模式、經營環境,又冇乜大嘅負面轉變。

佢唔報價,我根本就唔會無啦啦開app睇報價。


最近TSM, TSLA都升返好多,本來係好事。

但而家知道自己之前早咗沽貨,賺少好多,心情非常不好。

佢成日話,細B 9月出世,叫我放晒所有股票。

我想問: 係咪生仔前,要賣埋所有物業? 揸現金,又有咩好處?
我買我賣,關佢咩事?
純粹因為股價急升,就要沽售股票,我覺得非常不合理。

我從來冇干涉佢投資、投機: 買期權、買牛熊證。
我而家持有的都係正股,仲有幾張期權,都係自己能力可以負擔嘅。

戶口一堆現金,有咩用?
嬲咗。

3 comments:

  1. 算啦,各人有不同想法,覺得啱咪去馬。∶D

    ReplyDelete
  2. 兩人投資理念不同,建議非必要不要分享持倉,免傷夫妻和氣。

    ReplyDelete