Sunday, June 11, 2023

一哥的新工作環境

 一哥: "個廚房大佬,新升上去,叫貨唔齊,冇腐乳,但午餐餐牌,出腐乳蒸雞😂。然後話班細嘅,點解唔提佢,又唔寫貨。不過,係佢自己負責寫貨㗎喎"

佢: "廚房行10個人,不過大佬成日叫人去休息、食飯、食煙,長期得2-3個人,做緊嘢"

"佢要大家跟配方煮嘢食,但西餐乜都落雞粉。好多西餐嘅材料,都係中餐嘢。
到我整羅宋湯時,佢又叫我唔駛跟配方,我自己做開點就點。
咁我唔理啦,佢話咩就咩啦~"

"嘩,班靚仔好嘥嘢呀。碟碟飯都夠2個人食。
d醬汁好核突,杰撻撻咁。仲落好多味精。
個雪櫃,唔凍嘅"

"同事問我: "咦,點解你個個位都企到,咩都識嘅?
聽講你以前係老細嘅同事?

我答:"哦,一齊做過吓嘢咁啦。"

我唔會話畀人知,自己以前做總廚,睇5間分店,個個位都識做
做嘢啫,唔係識朋友,唔駛認叻。
總之,做到咪做咯。

大佬叫做咩,咪跟咯。
總之,我要返早收早。
老細畀到我,就得㗎喇。

人工,以前底薪$37000, 仲有花紅。而家老底$30000. 
不過,對生活冇影響。
老婆,你唔駛擔心呀~
可以放工同你哋食飯,我好開心㗎喇"


-----------------------------------

由同細佬拍住上,行3個人嘅廚房,一下子,跳返去10個人嘅廚房。
由電爐,變返明火。廚房成日都好熱。我見一哥返嚟,d衫好臭好大汗味。對腳都係,好似全日畀水浸泡住,一除鞋,就臭氣薰天。

佢好多嘢都睇唔慣。話唔會做得長,不過會留低最少半年。學吓嘢,識吓人。將來有機會,開返間細舖仔。

其實,傻貓好怕不斷轉變的工作、居住環境。
不過,一哥的工作,由他自己去想去計劃。我管好自己就夠。

暫時,一哥仲喺度適應緊新嘅工作環境。由廚房大佬,變返散仔。落差好大。
不過佢冇怨天尤人,冇數不完嘅投訴,每次都輕描淡寫咁,講佢返工嘅所見所聞。有時聽落都幾有趣。
最唔慣反而係: 佢每日都打幾次電話嚟,傾閒偈。
以前返工,就全日唔見人。而家佢成日都break. 每次break 都30分鐘左右。
我唔慣講電話,都冇咁多嘢傾。有時間,睇吓書,聽吓止凡Patreon, 整教具畀濼言玩,仲好。
但我又唔可以咁樣講。

4 comments:

  1. 祝一哥新工工作順利,加油!

    ReplyDelete
  2. 無腐乳,可以改用金針雲耳蒸雞,唔死得人,中國菜五花八們,最重要臨場執生,廚火用明火,肯定是一個高危熱戰場,滾油熱煱濺到雙手疤痕處處,視作等閒事,長期浸泡及企立,引致香港腳及靜胍曲張,已成廚房大佬指定標記,一哥密密傾化作暖男,反而覺得有古怪。:)

    ReplyDelete
  3. 客人只會知道明火煮食好味啲, 廚房會煮得辛苦真係唔講都唔知

    ReplyDelete