Sunday, October 30, 2022

簡單執股票倉

早2日見IB個倉,現金負356K.

傻貓明白:“你不理財,財不理你”。環球股市下跌,港股一向都是提款機。重倉港股,遍體鱗傷是正常的。

虧損主因是高位接貨。不少年初開立的期權合約,行駛價遠高於現時股價。我重倉騰訊、Tesla, 領展、建行。它們的帳面虧損,有些高達67.62%

其他持有的個股,例如:小米、FUTU,金沙、碧貴園、TSM,福壽園、港交所,股價暴跌,身家大縮水。


本來打算好好重新估值,再平衡一下股票組合。最後傻貓轉帳了部分資金去IB,開一些中長期的 short call. 個別一些我眼中的優質股,開了一些short put. 接貨就當隔月供股處理。

簡單操作後,IB戶口帳面由負356K,降至232K.





12 comments:

  1. 我都依排真係食short put的貨食到飽飽😫

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好飽😣
      所以而家接貨後,有些即時趁反彈沽貨,輸少當贏;有些現價開short call.

      Delete
  2. Replies
    1. 股票倉縮水,都唔夠主動收入下跌咁慘😥
      想搵個逆市賺錢嘅股神,大海撈針咁😂

      Delete
  3. 市況咁差,我個倉都縮哂水,睇嚟都有排守

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有得守都好丫
      我都係靠short call 賺權金守吓

      Delete
  4. 請問IB 戶口負數需唔需要比利息

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要呀,不過息率好低
      (雖然年頭到而家,利率其實靜悄悄加咗幾次)

      Delete
    2. 明白,不過利息支出累積下來也不少

      Delete
    3. 所以我7月前,一直係正數,冇借錢。近幾個月,接咗貨先變負數。會努力減債。

      Delete
  5. "不少年初開立的期權合約,行駛價遠高於現時股價" <-- 你似乎係做一年期期權? 我建議期權, 特別係港股期權, 最盡做6個月期好了, 港股變化速度勁快, 一年後真係咩事都可以發生, 要保守些少!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 之前通常做隔月期權
      生咗B後,冇時間睇,就做遠期
      事後證明係錯嘅

      冇時間應該乜都唔搞就最好
      不過冇得事後孔明嘅

      Delete