Monday, October 25, 2021

雙租族again?

 又一個星期六,又一次感冒、塞奶、發燒。

一哥提議關閉荃灣補習社,在大埔覓地再重新營運。

但我認為儲客唔易,補習社又剛續租,葉Sir只收$5000,已包裝修、維修、租金、水電、影印、管理差餉、文具,連商業登記都做埋。不考慮搬舖。

我提議搬屋。

物業3只供1年幾,出售要交多d稅,但唔賣,我今年投資成績唔好,手上股票只值200萬左右,連現金30萬,冇可能1 take 過買另一間。我冇正職,銀行唔會再批按揭畀我。一哥有樓(物業3)喺身,銀行亦唔會再受佢玩。妹妹有full paid 樓,但冇工作,做唔到擔保人。媽咪係物業2業主,退休人士,又係上唔到會。仲未計雙辣招嘅勁甘印花稅。

出租葵涌物業3,再承租大埔單位,似乎係較佳選擇。

大埔市中心,交通方便,有73X直達荃灣。

坪朗寨乪新塘,村屋700呎單位,其實和市中心269呎單位,租金相近。

我可踩單車拎濼言畀妹妹,再出去補習,但交通超級不便。試過06:50-07:45,完全冇車,架架滿座。返工遲到成個鐘。遇上天氣壞,又長假,林錦公路有塌樹,我被困村內3日才通車。往元朗又塌樹,往太和又周街樹幹橫卧路中心。

齋想無謂,晏d食完早餐,入去實地睇樓,再決定。

1 comment:

  1. 大埔村屋,蚊多交通不便,打風落雨更甚,夜歸就更麻煩,時間就係金錢,或許考慮大埔中心或鄰近市中心!

    ReplyDelete