Monday, July 3, 2023

又退谷: 23年9月媽媽谷

上次退咗21年9月媽媽谷,今次到23年9月媽媽谷。

我太傻,對陌生人都交心,推心置腹,佢哋問請外傭嘅嘢,我答;問外傭時間表,house rule, 我畀佢哋。問BB playgroups, 我又答。我覺得,大家都係9月BB媽媽,我知嘅,都盡量答。大家互相幫忙,生活會簡單舒服好多。

今日講起做full time mom, working mom, 遇到嘅情況,我又講吓。
但原來自已開補習社,每日做個半鐘,賺到錢,夠交租和日常開支,很多人覺得不可思議。
有樓收租,係人上人。BB返幾個 playgroups, 係有錢人,強迫BB承受壓力。
細B唔返playgroups, 就唔公平。大B考名幼,細B讀屋村幼稚園,又唔公平。

其實2個BB, 都咁細,好多嘢都未落實。
大B考唔考得入名幼,沒有人知道。細B之前check咗頸皮過厚,有機會唐氏,或其他基因問題。
加上我妊娠糖尿,細B會幾時出世,是否健康,好多都係未知數。

大B係一早plan好,細B不請自來。
不過都係神賜的禮物。
我會盡量一視同仁。
不過,十隻手指都有長短,點解要畀一模一樣的待遇,才是公平?
小朋友的性格和能力,都未顯現,甚至細B仲未出世,這些媽咪,為細B抱不平,有意義嗎?

如果能力所及,我當然會提供資源,給兩個小朋友,盡情追夢,發展所長。
否則,先照顧大B, 有何問題?

初生嬰兒,起初2年,根本所費無幾。
只要不讀playgroups, 每個月已經省下2萬幾蚊。
哥哥讀到好學校,妹妹報讀時,都可以加分。
先照顧哥哥,為他預備K1 interview, 才是此時傻貓可以做的事情。

如果妹妹實在能力稍遜,或者不幸唐氏,所有計劃要推倒重來。
這些不是我能力範圍內的事情。不去想了。

另外,妹妹愈來愈大,早產機會大。可能做8月BB. 
退出9月谷,也沒所謂吧。

而且這些媽咪,好像和其他谷的媽咪很不一樣。她們對名幼好抗拒,偏向讓小朋友開心輕鬆成長。
其實,讀名幼,不見得特別辛苦或大壓力。
我都有打算幫大B報券校,不過都要睇佢面試表現。

工人本來話6月尾,7月頭到。現時仍音訊全無。
我都好擔心。

補習社今年的暑期班,報名人數驟降,很多學生都外遊,移民。
頭痛。

一哥轉工後,待在家的時間長了,經常煮食和洗衫晾衫,執屋,清潔。
但收入大幅減少。
之前每個月,有5千蚊,入家庭基金,仲有$1500,做月供股票,$1500做大B的教育醫療基金。
現在每月只有$3000, 點分配,佢叫我諗。我索性做晒月供港股。唔駛用腦。

距離細B出世日期愈近,我愈多嘢擔心。好多時都諗吓諗吓就想喊。
係大B愛笑,會拍我手臂,哄我。

早兩天,爸爸帶他出九龍塘上playgroup, 讓我留家練琴睇書。
不過9月谷有媽咪分享,大仔生日,她不想和奶奶一起,慶祝BB 1歲生日。
我想到: 濼言都會長大,新抱到時不喜歡我,不讓我參與我孫仔的生日會,心就碎了。
濼言揀老婆,我只可以尊重他的選擇。可是,新抱的成長背景不同,原生家庭不同,她可能有各種原因,不喜歡我。人和人相處就是這樣,沒有公式,只有緣份。
然後,我就哭個天昏地暗,整整一小時,好像在大海,不斷漂浮,呼救無門。
沒有濼言在身邊,我可能又有產前抑鬱了。

所以,還是退出媽媽谷吧。話不投機,半句多。我自已又習慣胡思亂想,凡事過份認真,對人太坦白。現時被圍攻,也是自找的。誰叫我這麼多言。
有時間,好好陪濼言,陪一哥,搞好補習社,見見朋友,練練琴,睇多幾本投資書籍,更好。

明天又要回醫院覆診了。明天是第一天轉醫院,重新開file. 希望壓力沒有這麼大。
也希望明天覆診後,趕得及回補習社,準時上課。

5 comments:

  1. 師姐放開懷抱,確實諗得太周詳,反而顧慮太多,怎會想到個仔娶新抱。。咁咁咁,咁長遠,太多疑慮,回歸現實,聽專業醫生姑娘實望操作,迎接新生命來臨,退谷確是好事,樂得清静,始終發生甚麽事情,都是親人才是背後強力後盾,祝妳和家人往後事情,順順利利,事事迎刃而解。!∶D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係咯😂
      濼言得22m, 2歲都冇
      我真係諗得太多
      最近有時就係咁,無端端有嘢trigger到,就淚崩
      好彩而家好多嘢可以分散注意力
      我唔想再畀醫院跟進埋精神科

      Delete
  2. 再唔係,空閒睇第二屆中年好聲音季選,解解悶,把不好情緒分散,笑笑吓,那個唱女殺手綱絡填詞人苖疆,一定入一百強,非常有娛樂性。:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete