Tuesday, April 7, 2020

20200407 理財重讀生倉儲情況

Stock Value:
$1,262,695.00
Gain/ Lose:
-$295,715.28


變動:

1. 沽清7500, 賺$$5,877.24
2. 買賣咗IBKR, 賺$$1,707.46
3. 買賣咗7200, 賺$$1,046.73
4. 沽出部分1083, 蝕$-$18,720

投資心態:

買賣股票多年,曾經賺過錢,樓都買咗1層半,以為自己好叻。
這次大跌市,才赫然發現自己係其中一個退潮時冇泳褲嘅人。

補習一向提供相當充足嘅現金流。
疫情令補習進入寒冬期,學生都唔敢嚟上堂。
轉型用視像上課,學生人數剛上升,電腦就壞了,連機都開唔到。

嘗試溫習筆記,重新進行股票估值。不過,已經提不起勁。之前計嘅數,唔啱,大跌市時,沒有最低,只有更低。
牛市時,鷄犬皆升,周街股神。熊市時,稍有反彈,大家趨之若鶩,驚遲咗又買貴咗。
到跌得勁,大家又唔敢入喇。

既然係咁,不如先學投資心態。
股票方面,短期應該只會繼續擺。等錢用,就減持。減持嘅,一定係手上當時蝕得最甘嘅股票。逆市都造好嘅優質股,係唔會郁嘅。
月供股票,4月開始,用中銀月供$8000 盈富基金 (2800)。

傻貓唔識選股,牛眼投資法太深奧,暫時買ETF先啦。
資金鬆動嘅,會加大2800, 並開始儲VOO, VTI.

如果跌得夠低,又真係想買,只會睇鐵塔、香港電訊、香港寬頻。始終5G係大趨勢。
仲有有護城河的港交所、地產龍頭嘅恒地或新地、有現金流和土地儲備嘅港鐵、恒指成份股佔比極重的友邦、派息率高的金沙。

Monday, April 6, 2020

IB 試玩撞牆記 2

今次試咗沽股票+滙錢走。

1. 賣股

唔知傻貓邊度set錯咗,股票唔係一次過買賣。上次買IBKR,落一次order, 唔知點解分咗兩次入貨。今次賣出又分3次:










賣港華燃氣仲誇張,竟然逐手逐手放。天呀!!!手續費係逐次計嘅。點解會咁???
(後記: 謝謝EdChoi嘅教導,原來IB只係收咗$37.65 手續費,印花稅之類就收咗$52.27)




2. 滙錢出IB

呢樣簡單。上網睇咗幾個bloggers的分享, Super 爸呢個最詳細:

Interactive Brokers 資金匯出教學


跟住做, 2分鐘搞掂。昨天中午12:14  set 嘅 withdrawal order, 今日15:45收到中銀email 通知已存入資金。
要記住每個月只可以免費滙出資金一次, 之後每次要畀HKD $95手續費。